Tuesday 19 January 2010

ღ♥aNniverSary 1St enGGageMeNt WieXie dNs♥ღ

.。 ◕‿◕。
selamat petang~
MuLai sekarang aku akan sentiAsa menJadi pencinta blog n menjAdi seorang blogger yang berjaya! insyaALLAH..mudah2an..bukan ape aku dAh muLa jAtuh ciNta paNdanG petAma pAde blOg yang boleh aku luahkan segalanye..memang hoby aku suke menaip dgn benda alah yang buat ia nmpak maNis dan cAntik gitu!
(dengan tekad n semangat!! wee~haha)

ouh~seBelum aku menyimpang jauh aku nak cite sAl arinie(;
pAgi tadi cam biasa..Si diA akAn kejutkan aku setiap pagi untuk mangun sOlat suBoh..tepat 6.30pagi..dear(panggilan untuk Si dia) akan col aku..hehe~
wAlaupun malam tAdi mOod xok dgn aku tapi ari yg berlalu tetap same..
seperti biasa,,kadang2 aku bangun awal senGaja biArkan dear col..
(buat2 xmangun lagi dgn suara cm serak2 basah cam penyanyai Ella*)
suka dimangunkan dan dimanjai..jAdi pagi tadi pun sAme..tetiba..dear ucapkan..
"selamat ulangtahun saYang"

dengan perasaan yang bercampur aduk~aku terAsa bahagia sangat pagi nie..!
terus jer aku bingkas bangun dengan wajah yang sentiasa tersenyum yang sampai ke telinga*..dalam hati xde saper yang tAhu aku rAse sekarang..(berbunge-bunge)
lepAs jer berSiap cam biAse aku akan mSg dear..yang beshnye pAgi nie..dear romantiS sangat..(dgn perasaan malu tersipu2)..aku rAsa bahagia..lalalala*
opS luper nak jelAskan nape aku bahagiA sesangat hari nie sb arinie adalah

MySpace

~Hari ulangtahun pertunangan wiexie yang pertama~


nie la cincin pertunangan aku yang dihadiah si dia dear utk aku*

hehe..camane??cantik x?;) sebentuk cincin emaS bertakhtakan 3 batu putih di karang bunge nie dah terSarung di jaRi manis di tangan sebelah kanan(mengikut permintaan Si pemberi hAdiah nie)..**kantOi** haha..xkeSah..dipakai setahun yang lalu~ aku sAyang cincin nie ibarAt menatang minyak yan penuh..
nie la harta berNilai yang aku ader..^^ sbnarnye pertunangan nie pertunangan yang tidak rAsmi tetApi sbg tande aku dah diMiliki Si diA jejaka pilihan..:) rOmantisnye dear hanya aku Yang tau..hee~



cincinKu cincin aBadi cinta berSemi*

MySpace
hArapan aku arinie sempena ari bahagia dAn indah* mudAh2an hubunGan aku dAn Si dia kekal buAt selamAnya..banyak cAbaran laGi yang perlu kutempuh untuk liku2 yang Akan datang..!..moga..moga..aku & dia dapat berSatu hati buat selaMa-lamanya..korang doa2kan kaMi ek..:) bahagia dalam alam ciNta yang Suci berlandaskan agaMa & Sunnah nAbi*
MySpace
(nade berharap impian jadi kenyataan..amin)

aku pun dgn nyata hepy sangat arinie sambil berjalan berirama..ahaksz!!..
hari yang bersejarah dalam hidupku buat julung2 kalinya..


ngee..tralalalalaMySpace......
..::Sekian saLam SaYang::..




0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi