Thursday 21 January 2010

ღ..Hari Yang MeLetihkan Tapi beSh... ღ

..::letih tapi besh::..

MySpace

arinie hari yang amat2 letih sebab banyak hal aku kne buat terutamanye nie minggu pertama dalam semester kedua aku di UniSel nie..hua~~ bayangkan dalam sehari dari satu fakulti ke satu fakulti aku kne terjah* bab jadual yang gelong buat kami sekelas konpius..kua3..mana xnya..pagi tadi ok lagi clas macro.belajar mende baru bab 2..tapi bebile clas ptg..kacau! dah aku tgh menahan sakit perut yang amat~nasib subuh tadi aku dah makan panadol pink 2 biji..lega ckit tapi tetap mengantok gak..hua~~

MySpace
rupenya ubat tue buat kt rasa dah mngantok disorongkan bantal..ape lagi trtidor la aku samapi pkul 8 lbih.NaSib clas arini start lambat,,dalam pkul 11 pAgi..sempat lagi on9 facebook..huhu.biak aper nak update status,,main2 game cket..menghiburkan..tralalala..mmg puas..
MySpace

hah..bermula jam 11 pAgi lar aku mula bizi dgn clas..nak grak masuk g cari clas..yela semuanya dah baru.clasmat baru..pendeknya semua baru~tup2 kne dok dgn bebudak sem tiga lak..makin ramai la..hampeh~ clas macro berjalan dengan lancar.blum habis pukul 12.30 dah tamat utk arinie..yippy!!
MySpace
tapi..disebabkan clas kedua start pkul 2ptg..aku ngn ana.marlisa.fatin.jecy dan azie buat keputusan makan di cafe..beli lar lauk sesampainya kat cafe tue..hmm xder menu ape pun yang besh di unisel..maSakan mamak..haiz~ makan ajer la..ramai2 bersama kengkawan..nyum2..tapi yang besh..dapat usha bebudak siswa siswi*macam2 ragam ader..
http://www.emocutez.com



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi