Tuesday 19 January 2010

ღ♥ Kemunculan Blogku Buat Julong kalinyA♥ღ



salam 1 MaLaysiA warga rakYat jelataku..hihi
dAh macam suLtan dah aku..)
di Sini peRmaiSuRi iNgin uMumkan daRi watikah yAng mEngeJut..
keMuncuLan bLog hAk MiLik miSzwiexiedAwia atau naMa empunya pemilik blOg nie

~jeng3~

ciK rAbiAtul aDawiYah biNti zAkAria

masih seOrang pelajAr di Unisel jUlai 08 maSih buJaNg tApi hatinya sudAh diMiliki sebenarnye aku dah peNah buAt sebuah blOg sebelum nie.. tApi~ sudAh berKuBur sbnye selain aKu keKurAngan mende2 yg membulehkan aku meNaip pertambahAn mAsA yang xmengiZinkan.. jadi terbantut la..sebuah blog yAng aku creAte setAhun lalu.. hehe~
tapi ariNie dgn rAsminye betA merAsmikAn
(dgn nade bangga mendabik dada^^)
wee~~
blOg terKini,terhebAt,terunggul
yeke??

http://chitobebearchocolategOldiSh.blogspot.cOm

blog rAsmi miSzwiexie dAwia
blog di diambik sempeNa naMe Si teddY beAr cokelat aku
yang diHadiahkan oleh
buAh hAti jejAka piLihanKu
sempenA bufday aku yAng ke-20 taHuN lpaS..
ngee~

nie dia si mr.ted aku..
lalalala..
paling comeyl,paling geBu..paling memAhami..
tara!!....
cam suspens..
tapi try korang klik...kebawah
tapi musti xboleh tgk punye..
sb cik ted tue
ader kat atas la..
hehe...

dia la peneman aku dalam keSunyian..
pendenGar yang setia..
haha:D

Image and video hosting by TinyPic





0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi