Tuesday 23 February 2010

ღ ..Kongsi Semangat Balik kampung..ღ


 muka eppy sgt! tembam..hihiks~
*
*
*
*
yeah dalam seminggu dua nie aku akan bercerita pasal balik kampung sebab banyak nak diceritakan dari mula sampai la kesini balik semula..hehe* walau korang boring aku peduli hape..ini blog aku aku punya style la..ngeh* masa mula balik punya la semnagat..macam nak rancang..nak kesana kesitu kesini..bila terbayang keluarga tersayang..rasa tak sabar nak jumpa depa..:) tambah2 adik badrul aku yang comei lote tue;)..bila kat Pudu..aku rasa terlebih awsal 2jam jadi beli majalah dan paper untuk baca supaya tak boring..wee* nak on9 dalam tempat menunggu tue cam maleh je..lagipun si dear dah pesan padaku awal2 jangan tayang laaptop merata..coz masa tue aku memang keseorang di perantauan tanpa teman..tapi aku buat2 ler cam xde ape2..berani2 takut je okeyh..dalam pukul 12.30 bertolak la aku..penuh la bas sebab nak raya sambut CNY dan dalam keboringan aku snap pic dalam bas..
*
*
*
*

 promote2.pose2

haha:D nampak cam promote air botol Revive tak..huhu*..dengan muka keletihan dan bahang yang menyengat walau guna penghawa dingin..aku tertido lepas tue..zzZzz...jangan jeles:p..terjaga je bila bas dah berenti rest ke toilet..lepas tue terus tak buat air liur basi dah..sebab tak sabar nak jumpa famili..mak baru sms aku bagitau nak jemput kami berdua di station bas nnt..yeay!! lega hati nie sb tak payah nak kena beratur naek bas lagi sebuah..hihiks*..sampai dengan Bagan Serai aku terus col mak..gtau dah nak sampai..kebetulan nak ambik adik ku yang naek lain2 bas dah sampai sejam awal dari aku..dok menunggu di laman perhentian bas sambil melihat gelagat manusia..


Dalam pukul 5.30petang aku sampai dengan selamatnya..:) alhamdulilllah..segala puji bagi Allah yang memudahkan perjalanan aku..syukur sangat dah sampai..:)) turun bas teruk nmpak liyana dan adik kecil aku badrul..wee* eppynye aku Tuhan je yang tau..masa tue ayah pulak beli nset baru jenama Nokia..kebetulan* liyana pun same time dia dapat duet PtPtn ritue..dah penat..lepak kat depan sopinks mall* mak belanja aku KFC..:)
besh dan bertuahnye badan bila sesekali dapat bermanja dengan mak bila sesekali baru berjumpa..mak belanja kentang putar saiz besar beb..jgn memain dengn aku yang kuat makan nie..jejari kentang..air strawberi* kentang dengan sos keju*..nmpak je mak beli..adik2 aku yang lain pun tumpang sekaki..waduh baru nak mnje2 ngan mak..tapi besh mam ramai2..yeah!!..ayam kentuki ouh mak xbeli sebab kata mak mak dah masak sedap2 kat umah coz aku dan Nana nak balik..dengar tue..Mak aku Sayang aku!!.. dan sebenarnya..kami adik beradik..hihi:)


diSebabkan ari dah nak senja dan perut pun makin lapar..ayah pulak ambik turn belanja KFC juga tapi kali nie ayam goreng 2 kotak sederhana..:)) haah kenyang la jawabnya..dah nak senja kami balik...dan belasah nasi maskan mak malam tue..* plus ayam goreng KFC..masakan mak malam tue..masak pindang* (penah makan x?..) warna kuning2 letak serai..tapi lain tempat lain panggilannnya..gulai ketam plus sambal belacan plus ulam2an..kenyang habis aku malam tue..* mood amat heppi pulang ke umah tercinta......
 

nana sempat posing dengan tapau KFC nye ^^ 

adik2 ku badrul si kecik* dan fadli tengah pegang beg aku*

pun sempat pose sebelum gerak balik umah*hehe..kesian adik aku kena paksa mengangkat beg aku sebab mak cakap aku dah letih..wee~ besh sangat2..walau letih tapi hati aku tetap berbunga2**v** ilynimy my dear....
 
.:.sekian salam rindu.:.

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi