Monday 1 February 2010

ღ SetenGah haRi Lappyku Merajuk ღ

Genap 1hb Februari 2010 aku tak tau kenapa tapi macam biasa aku akan onn lappy kaler biruku untuk update Facebook sebelum pergi clas tapi apakan daya..bila aku onn dia lambat dan kelabu..huh! gelabah lar sebab malam tadi aku on9 ok jer xde pulak tanda2 dia nak mrajuk dengan aku ataupun sengal*..xfaham2..banyak kali aku cuba tekan butang 0n/off..huhu.mau taknya lappy aku xboleh dah strat pun.riSau salam hati siapalah yang tahu.
MySpace

Masa tue,,perasaan aku bercampur aduk dan sedar dalam tak sedar jam aku dok membelek laptop aku yang sengal merajuk kot jam dah menunjukkan pukul 8.20 pagi arini.Canepun ku try tekan lama2 button onn/off..akhirnya lappyku terpadam..dan aku pun bersiap la pegi clas..tetiba kau baru teringat clas stat pukul 9pagi.so,,sempat la aku belek2 dulu laptop nie.dan onn lagi..tetap lambat..sob..sob..macam mana lah naSib laptop kesayanganku nie satu2nya..
MySpace
Jadi cam biasa Si dear my bodyguard col dan aku mintak pendapat dia..camna dan bagaimana nak settle..takut laptop nie roSak..dan dia bagitau buat itu dan ini.nmpak jugak perubahan tapi tetap juga slow T_T..last aku tutup cam aku buat tadi tekan lama2 button..dan seterusnya masuk class akaun sampai pukul 12 tengahari..kononnya nak beli lunch tapi sep duet aku bila membe aku Fatin dapat naSi minyak dari pakwe dia* diorang kawen ke?..haha xdak lah..itu kenduri sedara pakwe dia..ada lebih dia tapau la untuk membe aku(Fatin)..budak clasmate yang satu2 sebaya dengan aku..uish jelous i..ngee~ sengal kejap.dah bertapawere besaq aku tgk dari jauh..jadi tegahari tadi aku lunch same2 dengan depa semua Ana,Fatin dan Jecy:)
MySpace
nasi makan cam mee* bila lagi kan?

blurp..maaf* akhirnya kenyang jugak aku untuk rezeki yang dikurniaNya untuk tengahari nie*sep seringgit sb beli jgk nasi dalam polisterin 2 bungkus kena Rm2..huhu* then..apalagi balik umah jengok lappy aku yang merajuk tue..cian la dia..apa la yang dirajuknya tue..memang tetap lambat dan menambah kebimbangan aku melihat keadaan dia yang sangat2 la low and slow motion..dan aku ada lagi clas pukul 2 utk clas english.Jadi tak dapat rawat dan tak jumpaa lagi penawar yang mujarab untuk lappy aku yang aku sayang nie..hmm lepas jer solat Zohor..bersiap dan terus ke clas dengan Ana dengan merempit cam cerita adnan sempit..haha:DD sempit la sangat..merempit ada..
MySpace
gelak yang tak berapa nak ikhlas..

tup2 sampai di clas budak clasmate semua pakat2 belah..rupa2nya clas dibatalkan sebab Madan aiShah da hal..so,balik la umah ostel balik..Aku yang masih tak sedap hati terus pergi umah Si Jecy untuk tengok2kan laptop aku*..risau tahap gaban nieh bila tgk dia ibarat nak hidup tak lepas nak mati cepat (eh ada ker peribahasa tue)..ngee~So,,Jecy pun datang jengok apa yang lappy aku tak sihat..macam2 dia tengok kan dengan backup..update anti virus..diagframent la dengan macam2 lagi..pujuk2..belai2..dan borak2 dengan ia..

::AKHIRNYA::

kembali senyum ^^ tralalalala.. lappy biru aku dah kembali ceria untuk berkhidmat padaku dan aku dah tau ape yang dia sensitip dan perlukan rawatan degan lebihkan perhatian..heheh.. nasib ada Si Jecy yang ceik bab2 laptop nie..kalau tak aku ingat lappy aku nie dah nak kena masuk wad dah tapi tanda2 cepat untuk restart dan shut down buat aku senyum melebar sampai ke telinga.haha..hati pun manyak senang.. terima kaSih Jecryna aka Jecy!!! coz bantu akak pujuk laptop biru jenama deLL nie;) sayang kamoo*


nie la lappy kesayanganku nie namenya delly kaler biru*

Sekian untuk hari nie dan terlalu excited sampai 3 entry aku tulis untuk kemasukan bulan baru arini bulan Februari untuk tahun 2010~ Selamat Hari wiLayah buat rakyat di negeri Wilayah Persekutuan
(n_n)



0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi