Sunday 28 March 2010

ღ ..Beshnya Menang Giveaway Contest:)..ღ

 SeLamat Pagi Dan Salam Hujung Minggu 
Buat Semua Sahabat Blogger Sekalian,,
..Bismillahirahmanirrahim..
Rinie hari yang indah buat aku kerna aku meraikan hari 
kemenangan bukan satu tapi dua kesyukuran:)..
kerna malam tadi sedang aku menaip n3 untuk countdown my bufday..
aku usha-usha jugak cbox aku  dan dashboard 
untuk lihat n3 trkini dan reader yang berkunjung
dalam cbox aku tetiba nampak msg dari cik Fa

"Tahniah anda menang dalam giveaway contest birthday Cik Fa..
lihat n3 terbaru beliau untuk senarai pemenang"

Ya Allah rasanya  masa tue aku cam terkejut sangat kerna
nie 1st time aku menang giveaway contest 
dalam banyak-banyak contest dan giveaway yang akau join^^
bersyukur sangat!!..alhamdulillah..
Inilah dikatakan rezeki ulangtahun kelahiranku yang ke-21
petanda yang baik untuk mulai hari indah bergelar 21 tahun genapa hari nie
.:.28032010.:.
Beshnya!! menang Giveaway Contest!!

cinta seindah pelangi indah ditemani 
senyuman yang berpanjangan =)

lihat di n3 terbaru cik Fa
 nampak watikah nie yang cantik kiut miut dari
perutusan cik empunya giveaway contest)
dan nmpak x anak panah yang aku buat itulah no.2 iaitu no aku dalam giveaway contest cik fa..
dan aku dalam senarai pemenang dia yang pertama..!~
suka sangat-sangat bila tgk di n3 cik Fa bagaikan mimpi dalam realiti^^
terus je aku komen dia dan hantar email;)
tak sabar-sabar nak dapat hadiah..hehe..
nie la giveaway contest yang aku menangi itu..

mesti korang penah tengok kan?..aku bersyukur sangat..! 
rezeki ini adalah nikmat yang terindah dari Yang Maha Esa buat aku
dan kegembiraaan ini pulak jatuh pada tanggal aku sambut my bufday..
alhamdulillah..!~tidak terkira rasanya hati ini kegirangan...malah ada ramai yang wish padaku melalui telefon,,call,,fb,frenster dan tidak lupe pada blogger yang wish..terima kasih sangat-sangat..!~
kenangan ini tidak akan ku lupa sampai bila-bila:)

 seorang putri yang genap 21~
akulah antara pemenang itu!~

Sayang Korang semua yang wish untuk aku..
terima kasih pada cik Fa
kerna memilih untuk menangi giveaway contest anda..!~
saya tunggu hadiah saya..hihi..
cam tak sabar-sabar sangat kan?:)
 heppi!

Cik Dawia ada pantun  dua kerat untuk Cik Fa,,
"terima kasih daun keladi..
lain masa buat giveaway contest lagi" ..^^ 

mana tau akan menang lagi kan:) tuah ayam nampak dikaki,,tuah aku tidak siapa yang tau..alhamdulillah,,,hari bahagia nie aku nak kongsi dengan korang hanya di alam maya..di alam realiti aku sambut ala kadar je..(",)
teringat famili di kmpung..teringat kek ayah belikan..
Apepun mak dan ayah jugak ucap wish kat aku dalam sms dan calling semalam...bertuah aku dapat ayah dan mak yang ingat bufday aku..^^ 
mak pukul 12.15 tengah malam..
ayah pukul 1.00 pagi..hee

Sayang mak ayah!!~ 
 Tahniah buat aku putri 21 hari Nie 
dan menang contest giveaway..yeay!! 
 
terharu sangat!!..okey lah nak jawab wish kenkawan dulu.love them so much!! buat si dear terima kasih untuk hadiah heesayang kamu!!moga terus ceria-ceria selalu ye semua... ilysm! berharap doa dimakbulkan dan kegembiraan ini berpanjangaan hendakNya...amin:)
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi