Tuesday 9 March 2010

ღ .. Bunga Bunga Rindu..ღ

Rinie kamain susah nak on9 dan up8 blog kerna wifi di kampus agak slow kot..
tapi itu tak jadi menghalag untuk aku menaip dan kongsi tersirat tersurat kisahku..:))
cam best jer bila seseorang dicintai dan mencintai..
hehe* macam aku tak penah rasa ...
tapi bunga bunga rindu ini kian mekar tatkala aku sujud di hamparan sejadah menghadap ke kiblat...

Disitu bisikan doa antara aku dan Dia menjadi penghubung segala aduan dan masalah..
aku bukan lah pandai mermadah cuma sehari dua nie rsanya molek jugak aku bersantai menaip entri yang tak sarat..rasanya lebih enjoy begini..suka atau tak..?
untuk pengetahuan reader..ini hanya luahan tersirat tersirat kisahku..bukanlah diari*
sekali lagi ditekankan disitu..^^

nak tau??..mood aku kini sukakan satu lagu yang rasanya amat mendalam maksudnya..iaitu meniti di barzakh..nyanyian kumpulan fareast:))
menginsafkan aku takkala aku terleka..
rasa kerdilnya aku..
di sisiNya..:(

bila dibuai lagu merdu itu mengingatkan kematian..
bunga bunga rindu kian menebal..
Ya ALLAH..
tak dapat digambarkan rasa rindu ini..
mungkin aku dan Engkau yang memahami*
dan aku tau setiap orang penah merasai rindu yang pelbagai...
berharap bunga bunga rindu itu akan kekal bersemi diantara aku,,Dia dan kamu...:)

nota buat tersayang---> kun fa ya kun..wallahualam~

.:. rindu itu satu nikmat.:.
---{@
Dawia ^^

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi