Monday 8 March 2010

ღ ..MaSih tetap SaMa..ღ

Selamat pagi 1 Malaysia..

Rinie hidupku tambah ceria dengan cuaca yang indah..
dengan mentari dah memancarkan surianya..:))
walaupun dalam hati ada gusar..

akutetap tabahkan hati..
sebabnya..nset aku xboleh hantar mms atau pun sebaliknya:(..
tapi...lega cket sb boleh terima mms cuma xboleh send..sob..sob
aku dah call mama careliner semalam..4 kali beb:(
tapi hampeh xleh..
yang kelima tue aku cam putus asa je malam cenggitu nak call celcOm..
Jadi..masalah masih tetap sama dan tidak berubah..hukhuk:(
Sedeh la..apa masalahnya ye??..banyak yang aku fikir..
dulu penah gak jadi..tapi tue sebab aku tukar sim meh..
sekarang aku tak buat apa apa..tak kan lah..tak leh hantar gak..
T____T

Sedih....tapi walau canepun nasib leh hantar sms lagi..
Aku buat andaian je la yang line kat tempat aku nie ngok ngek..
hmm..dah jam pukul 8.Oo pagi laa..
dah nak kena bersiap g kelas akaun..
Jom sarap roti dengan mentega kacang dengan saya..!
erkk..(menu pagi yang tegar)*
dalam hati teringin nak makan bihun goreng,,ke nasi goreng,,ke mi goreng ke nasi lemak...
waaa..sedapnya..! :))
ehh..dah lewat..sempat lagi berangn nak itu ini..
tapi hakikatnya tak dapat la bila disini..*
kalau ada pun tak sedap kot..
kepingin masakan mak....
hmmmmm....。 ◕‿◕。
dah ada bau masakan dah..haha;p

saja hiburkan hati..wee*
mOod:bersiap g kelas dulu dan sarapan...:)
jumpa di next entri ^^

nota buat tersayang---> Rindu si Comel Badrul,,si hensem El,,si Mone Nana..Daripada Si deBab (iaitu panggilan untuk aku)..hehe panggiilan MANJE dari ayahku tersayang untuK kami 4 beradik:) aMat KiuT dan ManiSs...。 ◕‿◕。

sebab tue aku tukar header blog nie..:) amt2 rindukan mereka..terutama sicomel Badrul..^^

keyh,,jumpa di n3 seterusnya..ye:)
.:.salam manis.:.
dawia^

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi