Tuesday 20 April 2010

ღ ..BeKas Sekolah Catat Sejarah..ღ

Salam buat blogger dan reader sekalian:)
pagi nie buka buku wajah nmpak seorang member aku bagitau bekas sekolah aku masuk Utusan..waa..bestnya disini dan dengan bangga aku nak cerita dalam blog hari nie walaupun sekolah tue dah jadi ex..tapi aku dan mmber lain tak kan lupa pada guru-guru dan segala macam suka duka kerana sekolah itu tempat berjaya gagal sampai ke tahap apa yang kami berada sekarang..wee* bangga siot..:) dan ada hadiah jugak yang diorang dapat di peringkat antarabangsa di Norway disini
mmg rasa berbunga-bunga ex sekolah masuk paper dan yang paling besh itu ex sekolah aku yang disitu aku belajar erti remaja..
kenangan kat Sekolah Menengah kebangsaan Serdang(smk Serdang)
sentiasa dalam ingatan sampai bebila..teringat memori pahit manis menimba ilmu sewaktu di tingkatan 4 dan 5 Jauhar..
waa..mmg xleh lupe..so,,nak kepilkan sedikit gambar budak2 dizaman persekolahan aku yang kiut miut untuk dikenang..
almaklum nama pun budak sekolag pasti lah muka pun suci kan3?..

 <>

 cumil x kitorang..lalalalala^_^

4 Juhar batch 20o5/2006

tralalala mana boleh aku lupekan kenangan  yang paling manis nie..huhu..
ekceli ramai lagi yang patut ada dalam gambar nie tapi kebetulan diorang ada hal yang aktif sana sini,Jadi xdapat la diorang join bergambar waktu tue.Ekceli jugak nie gambar yang selalu diambik setiap tahun untuk setiap kelas untuk diletakkan dalam majalah sekolah,,Wardah nama majalah tue..dan geng nie adalah terlibat dalam merealisasikan wardah termasuk editor,,ketua tugasan itu dan ini..susunan jugak adalah kami..
so minggu time bergambar nie penat sangat..!
banyak lagi gambar nak letak tapi cam semuanya gila2 jadi segan nak letak
(n__n)aku letak gambar yang kiteorang sopan2 je..hakhak;) 
Jadi la kan aku letak cikit gambar sebagai kenangan time di bangku sekolah..
dan 4 Jauhar mmg akrab dengan 4 Fairuz kerna 2 kelas nie je ambik aliran sains untuk duduki SPM..yang lain mmg sastera..
Jadi sekarang dah masuk waktu Zohor,,nak g bersiap untuk tunaikan rukun Islam ke2..Jom sila muslimim muslimat saudara seislamku..

nota buat tersayang-->dear lunch makan roti sapu planta je..
dear xnak makan nasi..erkk mmg betul2 bujang bfku..sedehnye:(

--;--'-{@
~Dawia~

2 comments:

  1. miss dawia bila plk nk msuk paper??hihi

    ReplyDelete
  2. masuk paper..segan ler
    ^^

    nnt da rezeki ada ler tue :)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi