Wednesday 14 April 2010

ღ ..Hadiah Contest Yang Miut..ღ

Salam Ceria pembuka bicara..pemanis ayat buat semua reader dan follower,,
moga smuanya sihat dan sentiasa dalam rahmatnya:)
alhamdulillah..tadi satu persatu test aku berakhir dengn selamat..tadi makro
agak senang agak susah dan aku serius careless,,tak yang xbeshnya aku dapat tau aku careless lepas dah selesai test.Jadi xdapat nak perbetulkan apa yang salah..keyh sambung pada tajuk n3 yang aku nak cerita..bukan bermaksud aku da buat giveaway sebelum nie.Tapi aku menang hadiah dalam giveaway yang lepas dalam contest bufday Cik Fa.Sebenarnya bungkusan hadiah nie dah sampai ke meja pengurusan kampus aku dalam lebih kurang seminggu camtu kot..tapi disebabkan kesibukan aku kekangan nie.Jadi terlewat nak g ambik hadiah giveaway yang aku menang dalam contest birthday Cik Fa..bulan lepas.hehe pada Cik fa jangan susah hati ye..hadiah anda buat saya dah selamat sampai di tangan saya semalam.erk..
patutnya semalam up8 blog..tapi xsempat atas sebab kesibukan yang melampau disaat mau masuk final exam dah..doakan saya berjaya ye..kelas makin padat dan itu sebbnya..haa nak tunjuk laa bungkusan yang dah sampai..buat hati berdebar-debar untuk tau apa isinya..cheewah!!
ekceli kawan baikku teman aku ambik hadiah nie pun jelous..hihi dan diorang suruh aku bukan hadiah nie serta merta sebab nak tau hadiahnya..tapi aku xbukak..kecian diorang en..haha
kasi surprise ckit..lalalalala*

.:selamat sampai 13 April 2010:.

lepas beli makan kat cafe,,sampai je kat kampus terus aku bukak hadiah nie
dan bila bukak je mmg sweet..nak tau hadiahnya..
hehe..mmg aku suka habis..harap korang jangan jelous ek..kalau jelous pun pandang je la pic kat n3 aku nie yek..soo dengan hati yang gembira aku tunjukkan hadiah itu yang selamat aku letak kat meja study aku di ostel
taraaa!! ^^

hadiah butterfly!! wee suka sangat2:)

Serius suka sangat hadiah nie dan dalam masa yang sama,,aku boleh kepilkan nota cam Cik fa selitkan gambar banner contest hari tue..cantik kan?:) alhamdulillah..rezeki hari bufday aku..kepada Cik Fa,,terima kasih atas hadiah yang cumil kiut miut nie ek..saya suka sangat!! dan kalau ada di lain masa..buat la contest lagi ek..blh saya join..ngee* ( senyum selebar-lebarnya)
dapat hadiah sape tak suka kan??^^ jadi aku bersyukur dan heppi lepas tgk hadiah tue..so,,hadiah nie akan jadi perhiasan dan dalam masa yang sama akan ku guna untuk selitkan nota2 penting..! mmg dua dalam satu nie..
aku pun sekarang dah jarang menaip dan up8 kerna terlalu busy..
dan mudah-mudahan rakan blogger sekalian,,teruskan berblogging!!
moga kongsi dan rasa itu milik kita bersama dalam dunia blog nie..

Senyum-senyum selalu..
Jangan lupa singgah dan kunjung blog aku ek..
mmg terasa bestnya punya ramai kawan2..
pada inCik hb..moga cepat sembuh dari demam
ekceli my beloved prince mudah jatuh sakit walau 
segagah mana pun dia..doakan dia cepat sembuh ye reader sekalian^^

salam manis,,
--;--'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi