Sunday 4 April 2010

ღ .Jom Kelik Kempen Kiut Miut..ღ

Salam semua baik yang cumil hensem lawa atau macho..
rinie aku join mende baru yang besh:) seolah-olah satu kepuasan sebab support kempen iklan di bawah yang korang mesti kenal 
sebab brand-brand nie amatlah familiar dengan kita..jadi apabila iklan cantik dan menarik,,kiut miut lagi..maka aku dengan senang hati tadi
join youthsays..hePpi,mudah dan cepat-->
Jom join aku sokong kempen iklan di bawah nie..
besh dan fantastik..(tak keterlaluan ke apa yang aku cakap nie ek)
biar lah..asalkan aku teruja dengan nie semua sb sangat menarik!!~
Jadi aku kongsi nie semua dengan korang reader dan blogger pengunjung sekalian..harap2 korang pun sokong aku ek..cuma kelik yang pada pic si debar di blog kiut miut atau di n3 nie..korang mmg da besh!!

Nak cite cket kemudahan dan apa yang terdapat dalam setiap satu kempen yang korang kelik akan dapat RM0.20. Tapi kena jugak pastikan link SUPPORT THIS CAMPAIGN diklik. Katakanlah korang ada 4 kempen  macam aku join sekarang nie bermakna dah ada RM0.80 kalau seorang klik keempat-empat kempen tu. Katakan sehari korang dapat 10 orang yang klik RM0.80 X 10 orang = RM8 sehari..mudah2an kalau berterusan sampai kempen nie tamat dan diorang dah mencapai target.memng besh dan lumayan ler..kan3?:)  seSape yang nak join kene ada akaun youthsays dulu,dan lepas tue leh la kalau nak promote kempen.nak register  free DI SINi keyh ^^


Korang kelik la ye reader semua..moga kita sama-sama njoy kempen nie..lagipun banner dia cantik dan bukan susah hanya kelik dan kelik..ececeh..suka-suka..jadi itu yang aku suka kongsi dengan korang..
pada yang berminat ler..yang tak minat..aku xkesah..
nak habaq mai kat hmpaa semua..
mai la meriahkan ngamai-ngamai naih:)
waa..nie nak habaqkat orang kampung semua nie..
keterujaan melandaku..wink*
Selamat berkempen ceria kiut miut ditaja oleh
.:>Malaysia YOUTHSay.:.

--;--'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi