Friday 2 April 2010

ღ ..Mood terkini..ღ

Salam semua..hari adalah penghulu segala hari,,
moga segala kecerian dan kehidupan milik kita bersama:)
baru dengar pagi tadi dari si dear dan mak aku..
takziah pada keluarga arwahyarham Din Beramboi..
yang telah kembali ke Rahmatullah pagi tadi..
moga rohnya ditempatkan dalam golongan orang-orang beriman..
.:.amin ya rabbal alamin.:.

Berbalik pada hatiku yang bosan kerna wifi kampus aku yang teramat low sampai aku tak boleh berblogwalking ke blog-blog lain..
boring sangat2..T_T
dari petang semalam aku cuba untuk connect tenet tapi tak boleh2..huhu..
amat2 geram..merata tempat dalam umah aku aku dok cari line dah macam orang hilang anak..
dan kesudahan malam tadi aku cuma tengok vcd je..huhu
tiada laman buku wajah dan tiada blog..
teramat sedeh sebabnya tanpa itu dan ini aku tak tahu apa yang terjadi pada dunia dan negara..T_T 
dan untuk pengetahuan korang..aku sekarang on9 dekat cafe je..huhu
sedeh..sebab xde privasi sangat..sob..sob..
tak puas untuk blogwalking dan cari bahan ilmiah...
harap sangat wifi tempat aku makin pulih..
amin..amin..amin..
.:>Ya Rabbal Alamin<:.
alhamdulillah semalam slide video aku selamat dihantar pada pensyarah..
dan folio mengenai projek luar mengenai tugu negara selamat juga sampai ketangan pensyarah aku tepat pada masanya 1 April..
mudah2an pensyarah aku puas hati dengan group kami yang diberi nama
group Galaxy Star..
(tolong jangan gelak dengan nama group aku nie keyh)..

kisah hidupku makin terasa kerinduan yang panjang pabila adek kecil Badrulmunir kerap call tanya aku bila nak balik umah..
naik sebak aku bila terkenang bila nak balik..
siap tanya bulan berapa dan berapa haribulan..
Ya Allah...ikutkan hati btiap minggu nak balik..
tapi terkenangkan perjalanan yang jauh ditambah kos perjalanan..
ahaks..kena lah fikir banyak kali..
lagipun cuti pun tak lama,pastu nanti mesti tak puas..
T____T
sedeh la..rindu kampung halaman..masakan mak..
dah ler aku dok jauh rasa cam nak nages setiap malam..
tabah hati nie..
cuma tinggal sebulan lebeh je lagi..
aku mesti kuat..tapi camna ye..
hati memberontak nak balik umah...
huuuuaaaaaa!!~ 

dan minggu depan ada 3 kertas ujian..
dan semuanya subjek yang membaca dan mengira..
Jadi nak tumpu pada test..tapi bila dalam kebosanan..
lappy nie la jadi pengubat..dan pabila aku dalam
kerinduan..nset la jadi penghubung dikala kejauhan...
Ouhh..sigh....

Nota buat tersayang---> moga masa cepat berlalu..
dan kenangan manis itu menjadi milikku..:)
Dik Cik Badrul...akak dah beli hadiah untuk adik kena dapat no.1..
tunggu ya..rindunya........T___T

---;--'-{@
~Dawia~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi