Thursday 22 April 2010

ღ..TeRuja dan BerSyukur..ღ

Salam keceriaan buat blogger,,reader dan follower blog kiut miut..
pertamanya hari nie aku berasa super duper heppi sebab setelah seminggu runsing untuk on9 jadi laptop buat hal itu dan ini dan disebabkan dua hari kebelakangan nie lappy biru ini kerap stuck jadi aku buat keputusan hantar buat servis untuk pastikan ape masalah lappy aku sebenarnya..dan malam tadi aku hantar tanpa rasa ragu-ragu lagi..

eSoknya dalam pukul 9 pagi aku ambik kat orng yang servis segala macam masalah laptop dan pc..alhamdulillah dia dok dalam kawasan ostel aku je,,senang la nak g ambik..padahal dalam hati aku runsing giler bila 1st time aku letak lappy tue kat orang..risau jugak.Bukan nak mengata atau fikir bukan-bukan tapi kena fikir jugak..ialah orang cakap.."rambut sama hitam tapi hati lain-lain".Jadi nak tak nak aku bertawakal je..mudah2n xde ape2 yang berlaku kat lappy aku tue..aku hantar kat kakak india..manis orangnya..
mulanya dia kata masalah aku mungkin disebabkan virus tapi bila aku dah balik bilik aku..dia msg dan cadangkan aku format lain sebab banyak sangat masalah dalam lappy aku sebab virus..erkk..lepas tanya member aku Jecy..dia cadangkan ok jugak format baru..aku pun ikutkan je la..
Semalam,,bila dah g ambik pukul 9 pagi sebelum pegi kelas,aku try on9..
waa..laju giler dan best sangat!! rasa cam lappy baru je..hehe
tapi disebabkan masa tue nak rushing g class xsempat up8 n3 baru..
dan sememangnya satu hari semalam aku xsempat taip n3 untuk bagitau aku teramat suka dan heppi dan tenang sangat hati bila masalah dan settle!=)

Balik dari clas management semalam aku try bukak kat dalam bilik aku..
ngee...* senyum sampai ke telinga..ah boleh! tenet dah dapat connect cam selalu..hurayyy! lalalala ^__^
yela kan mana xnya dah seminggu kot aku runsing..
dan bila fikir balik,,mungkin masalah lappy aku yang stuck xmemasal atas keberadaan virus yang silent killer dalam lappy aku.huhu..
tapi akhirnya bila aku dah rawat dia..aku rasa syukur leh on9 cam biasa..
syukur sangat..alhamdulillah..rasa hati berbunge-bunge..tralala^^
kalau dah tau awal2 sdah lame aku rawat lappy nie..dan lepas nie nak lebih berhati2 untuk sesuka hati download itu dan ini..sebab tak nak "banana fruit two time"..ahahaha teringat kawan aku cakap masa time sekolah menengah dolu-dolu..dan sebenarnya dalam bahasa Melayunya xnak pisang berbuah 2x.
yup,,itu kan ku semat dalam hati:)

tapi yang pastinya kau heppi sampai melompat bile lappy peneman bosan aku
dan ok dan ceria cam selalu..aku akan kerap ler taip n3 lepas nie..yeay!!
eh selamat pagi semua..moga korang ligat berblogwalking ek..aku dah nak mula masuk minggu final exam sem nie 2 minggu dari sekarang..
Jadi doakan kecemerlangan aku ek..
moOd: heppi dan teruja..yang pasti bersyukur sangat^^

Ceria terindah walla! 
-;--;-'-{@
~Dawia~
 

2 comments:

  1. lappy farysa plak wt hal
    klo leh format xp jgk
    ni tah cm mne leh retak
    hebat tak?
    haha
    btw,
    good luck~

    ReplyDelete
  2. ouh yeke??..
    laa..retak?..
    hebat?..erkk..
    tenkiu farysa..^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi