Saturday 1 May 2010

ღ..Anda tanYa SaYa JaWab..ღ

Salam buat blogger dan followerku:)
canggih manggih dari hati aku cik empunya blog yang teruja dengan
satu menda alah yang baru jer aku teroka tadi..hehe..tapi macam xkena kalau xcerita apa dia kan?..walau cam xtahu ape2 sebelum nie tapi molek jugak aku try mende baru yang dikenali sebagai laman formspring..dimana laman niey leh buat cam pertanyaan dan segala macam lagi ler termasuk la bertukar2 pendapat dan lain2 yang sewaktu dengannye  kawan-kawanku (:
Jadi niey laman aku yang baru buat 1/2 jam lepas dan dirasmikan..
dengan memotong reben merah..ngaa>>haha
 http://www.formspring.me/wiExieDaWia

dan secara xlangsung aku dah letak ia dalam blog kiut miut niey..
jadi sesiapa yang ingin bertanya saya jawab ek..selagi ia xmlampaui batas 
dan syariat yang dituntut dalam Islam..kalau tak,,mintak maaf banyak2 laye..awal2 cakap xkan jawab pada sesiaapa yang mengarut..
Jadi aku dah try dan teruja sesangat..hihi=)
Almaklumlah dah ada akaun formspring sendiri dah..moga silaturahim antara kita kian tererat ye rakan bloggerku..terutama follower terhormat ku..^^
sila la ke sideebarku di sebelah kiri untuk korang bertanye ye..
salam kecerian dari aku yang rasa senang hati dan heppi 
dengan hari niey..malam nnt sambung study lagi..
mudah2an semuanya berjalan dengan lancar..amin*


Sebelum tue..Jom dinner !! malam niey nak makan apa ek??^^
ada2 je aku niey kan..xpenah2 pulak tanya..tetiba pulak..
rasa excited terlebeh sudah..ngee (n__n)
nak turun cafe untuk dinner..walla!..selamat berblogging 
dan berblogwalking buat teman dunia blogku.. ekcecise!
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi