Tuesday 25 May 2010

ღ..Apa hadiah yang Besh untuk Diberi kepada teriStiMewa?..ღ

Salam dan selamat petang pencinta blog sekalian..
alhamdulillah hari niey aku menghitung hari untuk countdown my anniversary love untuk yang julung2 kalinya..amat semangat okieh sampai tido tak cukup..makan terlampau kenyang..mandi bersabun..hihi...
Sebenarnya aku nak coret-coret pasal hadiah pulak??..

Aku petang niey insyaALLAH akan turun shopping hadiah tapi tak tau nak beli apa lagi--->macam mana nak pilih hadiah ek?..nape aku bertanya..sebab terasa blur pulak sekarang..tapi rasanya nak beli yang sederhana (",) tapi comey gitchhuu ;)

Rasa nak beli belt?..

guess belt



minyak wangi?..

Administrador1



tali leher..


baju T-
kaos,t-shirt,tees


sekarang niey itu je yang terlintas untuk aku hadiahkan pada si dear tersayang..korang ada idea x??..xpe lah kalau ada amat di alu2ka cadangan ;) keyh susah benor menaip tapi xberapa jelas nih..mesti  blog nie comot kan..harap kesilapan cik empunya korang abaikan ek..kadang2 tercenter kadang2 space jauh..
dan tambah lagi nak berblogging pun tak sempat :( amat kasihan dengan pc yang dah uzur nie..sob . sob . tapi xnak sedeh2..aku nak pegi bersiap untuk keluar sopink  ^^

Selamat berblogging rakan blogger serta followerku sekalian,,
moga ptg yang indah buat korang--> aJa aJa cari Hadiah !!~ minum petang pekena pisang goreng..ermmm..walla!..nyum nyum..aik asal tetiba pisang panas;) sebab berita sensasi sekarang cam pisang panas cuma ceria aku jer suam2 kuku .. tsk..

Nak tak nak nak hapdate jugak blog walau apa yang berlaku..yippy!! dan malam tadi my cousin dah berlepas pegi masuk unitar..moga sukses Harris..moga setiap permulaan yang kita tempuhi bawa kejayaan besar buat kita dan ayah ibu kita..aMin*

Nota buat kanda dziey--> slmat bekeje.. jumpa ptg nnt .dinda sedang berusaha cari present untuk anda..ahaksz! (abaikan panggilan yang aku ada2 kan)..ngee* senyum lebar2 biar nampak semua gigi..ngaaa..cheez;)

--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi