Wednesday 19 May 2010

ღ..Cerita Kedai Kopi..ღ

petang yang indah alahamdulillah..moga kesejahteraan milik kita bersama..insyaALLAH:)
aku merasai nikmat itu dan aku bahagia..sekarang 19 mei 2010..dan aku sedang menghitung hari yang special itu;)..

Hari apa??..tungguuu^^..
wawa kamain susah nak update blog sebab pc nieh slow..tapi tersangat besh mengetuk keyboard pc nieh berbanding lappy biru aku..ngee* jangan majuk taw lappy..

sebenarnya n3 kali nie nak cakap pasal bulan Mei yang banyak hari bersejarahnya..
Bulan Mei da Hari Ibu,,ada Hari Belia,,ada Hari Guru..ada jugak Hari besday..Sambutan perayaan dan banyak lagi..erkk asal aku cakap pasal niey semua..sebab bulan Mei jugak aku "bertunang"..so sweettts !~ mengenang bulan 5 adalah paling bermakna buat aku..(sambil senyum lebar dengan hati berbunge-bunge)..wink*

Aku tak nak bercakap banyak sebab masih banyak yang aku nak fikir untuk itu dan ini tapi aku bersyukur kerna punya rasa yang hanya aku yang merasai...eh sebenarnya aku nak update sekejap je sebab nak balik kampung sebelah mak sebab dah lama xbalik..katanya ada yang special di kampung..tunggu apa itu yea (:

Korang..nak taw aku rasa rendah diri..tsk tsk..eh kjap2  sal dgn diri aku nieh.Asal kejap heppi kejap down..sebabnya banyak yang berlaku tapi..bila aku fikirkan aku masih banyak lagi kekurangannya =.=

N3 nie sekadar aku meluahkan apa yang aku rasa..xde niat hendak buat korang semua celaru sebab aku sendiri fening dengan pc yang erkk..aku je yang tau..(agak xpuas hati desiti k) Apepun aku harap korang terus brblogging sebab aku minat membaca dengan apa yang korang taip dan kongsi..
setiap orang punya minat dan fikiran yang berbeza..tapi yang paling best..otak manusia mmg kreatif..walla!~
Love Myspace Comments



Sangat suka berblog sampai xde isu masih mahu taip n3..huhu:( maafkan daku..
status ingin pulang ke kampung cari pengalamn dan cerita menarik sensasi dari kedai kopi..ngee*
korang...rasanya desini saje n3 aku..mmg aku pun mengerti kalau korang tak faham O.o.
Tapi blog ini punya persaan kalau aku tidak pedulikan dia time aku cuti cenggini..


KOrang..aku nak gerak bersiap dulu sebelum mak marah..psstt mak marah cmil kan?:) tapi tak sangggup buat mak kecik hati..Jadi..tunggu daku dengan cerita yang panas dari kedai kopi keyh..!
Selamat berblogging rakan blogger..moga sentiasa ceria walau bebola api perasaan sering melanda..berblogging untuk diri sendiri..kerna kau merasai kepuasan itu;)


salam manisS,,
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. wah adek nak tunag? langakah bendul ni
    akak belum lagi tau!
    congrates syg!
    hati2 tau balik kg
    cyg adek sgt2!

    ReplyDelete
  2. hehe..
    akak..
    adek pun blum bertunang lagi ;)
    nnt kita bertunang same2 taw..
    ye kak..

    adek sayang kak TTT ketat2!.. ^^

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi