Tuesday 4 May 2010

ღ..Contest Baca London: Menang London..ღ

Salam Pagi di mood dan keCerian yang baik:)
aku dengan senang hati nak join contest yang dianjurkan oleh Long Haffiz
walaupun agak terlambat tapi erkk..nak join jugak!!
sticky mode sampai 4hb mei.. 

Perkara 01 : Buat satu entri yang menceritakan pasal kontest ini dengan tajuk "Contest Baca London : Menang London". Di dalam entri itu, korang perlu pilih satu entri yang paling best dari blog Long Haffiz.Entri yang dipilih daripada blog  penganjur mestilah terus link ke entri tersebut :DONE:

Perkara 02 : Selain itu, di dalam entri itu juga,perlu cakap bagaimana korang dapat tahu pasal kontest ini. Daripada blog penganjur ataupun daripada orang lain..Jawapannya referral contest:dari blog Long Haffiz sendiri sb kan follower.

Perkara 03 : Selepas  dah siap taip dan publish entri itu,tinggalkan komen di blog entri  Long Haffiz supaya beliau tahu yang kite dah join kontest ini dan beliau boleh ambil jawapan untuk penilaian. :DONE:

Dalam banyak2 hasil kreatif penganjur,aku sangat teruja and suka post "http://coretanperantau.blogspot.com/2010/04/mengenal-dan-menikmati-empat-musim-di.html". Dan, kenape aku begitu suke?
Komen:Memandangkan aku  xpernah menjejak kaki ke Kota London,,tapi kelainannya terasa pabila Malaysia dengan LOndon adalah perbezaan adalah 4 musim nie..di negara kita takkan ada musim besar seperti di London..serius aku teringin nak merasai keempat-empat musim yang dirasai encik penganjur..musim panas yang xberapa panas..musim sejuk dan salji,musim bunga yang pastinya nampak bunga yang mengujakan di taman2 yang indah..dan musim luruh dengan daun2 kekuningan yang menampakkan kebesaran Ilahi..Subhanallah..! ia mmg nikmat yang Maha Esa buat sesiapa yang bertuah merasainya..bagi aku,,bersyukur dengan adanya..mungkin ada rezeki dapatlah aku kesana..insyaALLAH..dengan sang suami nnt..mudah2an..bile tahun la agknya..hikhik,

Dan aku jugak selitkan gambar dari n3 Long Haffiz
mmg besh habes!! walla! teruja mencengkan jiwa..
Jadi boleh la aku terus smbung study lepas taip n3 niey..
selamat mencuci mata dari gambar blog penganjur
*
*
*
*
*
*

musim panas.. 
yang xsepanas kat mlysia..cmne ye rasanye?

musim sejuk..teruja! nak main salji*

musim bunga..nak main bunge*

musim luruh ;) 
nak tgk daun berguguran dan merasai ketenangan waktu itu

Alhamdulillah dah selesai buat segala syarat..dan puas hati.. 
boleh lar sambung study untuk final exam senin nie jer lagi..
aJa aJa Fighting!!
moga kejayaan milik aku..amin ya rabbal alamin*
mudah2an..^^
dan hope dapat menang contest niey..wink*
---;--;-{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi