Thursday 27 May 2010

ღ..Countdown 3 Day to G0o..ღ

Salam pada blogger sekalian..selamat pagi :)
rinie---> aku bahagia mengecapi nikmat hidup yang banyak sinar berkerdipan..korang nak tau hari yang ditunggu bakal menjelma..dan ia akan lebih indah fari tahun2 yang lepas sebab si dear dapat temani aku celebrated sama2..yippy!!

Tapi agak kecewa sebab blog niey tak dapat dipublish secara sempurna kerana sebab2 yang tak dapat di elak.Harap maklum..sejak bercuti rasa nak hapdate blog semakin memuncak..ahaks! tapi paling excited lagi 3 hari untuk hari tue..! ;) dan sekarang menghitung hari untuk countdown..

Cik empunya blog punya impian untuk hari tue..tapi kena tunggu hari tue tiba ek..harap kelainan dari tahun lepas..dan semuanya berjalan dengan lancar seperti yang di rancang:) aku suka sangat2..

hmm maaf ler kalau sape yang berkunjung blog nie tak berapa nak besh ceritanya sejak2 mood cik empunya blog nie sedang dilanda mood keCUTIan..opss jangan disalahertikan "cuti" itu oke.maksud aku mood aku yang sedang cuti sem nie lebih kepada untuk njoy dengan movie dan berangan..lalalala~ xdelah sekadar bergurau ;)

Yang penting countdown my love is much excited now..like tahap dewa gitchuu!..hehe..3 day for that day..dan itu buat aku tak sabar..! moga kerahmatan tuhan sentiasa bersama aku dan si dear;)

Malam tadi aku dapat contact dengan kenalan lama yang dah lama terputus,tapi ntah kenapa malam tadi tuhan mempertemukan kami dalam komunikasi yang serba canggih..iaitu melalui telefon..aku cakap elok ngan dia..tapi dia seakan2 dan berubah..terlupa nak bagitau yang dia sekarang menetap di bumi kenyalang..sebenarnya aku nak cerita pasal dia yang dah lama kami berkawan..tapi nnt aku akan cerita di lain n3..
sebab sekarang aku mood "C i N t A"..

C O U N T D O WN  3 D A Y  T O  G OO !!
Love Myspace Comments

Sekarang aku dah beli hadiah untuk si dear;) sangat teruja untuk itu..walau korang xrasa tapi biarlah aku yang merasai rasa itu..biar apa orang kata..janji kita bahagia. Sesuatu yang indah lahir dari jiwa yang murni dan tulus pasti melahirkan ketenangan hati yang mendamaikan ^^

Terasa fresh hari nie walau blum sarap..sebab rini dapat email dari si dear di awal pagi..dan sekarang email paling besh bila berjauhan..dan si dear hantar gambar dia waktu tecik2..sanggaatt comei !!~ dia sangat kurus waktu tue..geramm..haha;) ( nasib si dear jarang jenguk blog nih)..hehe (",)

Okieh sampai sini dulu n3 nie..tujuan aku nak hapdate blog sebab nak publis countdown yang aku hitung untuk hari tue..hikhik:) tapi rakan blogger sekalian bila kau usha blog korang..korang mmg da bomm !~ Selamat berblogging dan berblogwaking..

nota buat tersayang-->adekku Badrul xg sekolah paling lame tercatat sejarah tahun nie sebab demam :( cepat sembuh ye dik. Buat adek ke-3 aku,si Fadli moga dapat jawab exam dengan sukses..k .last,,buat si dear bucukk,,selamat bekeje..moga rini dapat conform cuti..yeay!

---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi