Thursday 13 May 2010

ღ..DiLamar teMan Lama..ღ

Selamat pagi uols pembaca dan blogger tegar di alam maya niey..pagi niey nak kongsi cite walau malam tadi aku sangat moody atas kes2 yang malas aku nak fikirkan..maklum ler ousmet yang gila berkira kan..macam tue ler.buli jer kejenya..huh! malas nak cakap lagi pasal tue nanti tak pasal-pasal aku mengata orang di pagi yang ceria niey kan..

Ikut tajuk n3 aku kat atas tue mesti korang cam terkejutkan? ahaksz! takkan aku nak curang dgn si dear kot.xde la.thats not me keyh cuma sekarang mood aku dah okey sebabnya malam tadi ada orang buat aku terharu;) bukan si dear ek tapi membe lama aku yang aku agak rapat sebab kiteorg kawan dah lama sejak zaman sekoah rendah lagi..hihi.lamakan?? dan disebabkan dia ada buat aku marah dan kecik hati atas sebab2 tertentu.

Berulang2 dia tanya aku kot2 aku terasa ngan dia ke? siap hantar mesej ngan miskol lagi.Dan,.sebab tue mlm tadi kat buku wajah--->aku buat permintaan..dia terus buat..hahaha:p (gelak besar) dan sekurang2nya dia dah mintak maaf jugak..nak tau camana?..wink*

permintaan aku yang tertunai;)
 dia siap post status dia kat buku wajah dia..walau sebenarnya aku suruh post kat wall aku jer..tapi disebabkan dia dah post kat situ dengan ayat yang paling manisS...

"shabat ku,dri ku sudh melakukn kesilpn,wlaupn bgitu kau hrus thu shabat ibart air yg dicincng tp xakn putus,bagai aur dng tebing,sggup kuredh lautn api untuk memohon kemaafan dri mu,maafkn daku wahai shbtku:kutujukn untk Dawia ARawiexie"

 cumilkan ayat2 tue;) 

MySpace
Dan ada seorang membe dia menyampuk supaya aku pending dulu maaf buat dia dan surun men bagi hadiah baru maafkan..haha lawak la si Fakhri tue..geli hati aku dibuatnya..yang tak boleh tahan..boleh pulak men cakap "nak redah lautan api untuk memohon maaf darimu"..macam ayat jiwang kan3?..

Tapi itu la men.Sanggup mintak maaf cenggitu..rasa macam nak dilamar gitu..hahaha;) geli hatiku sebab caranya tue kan..walla la men!! terima kasih atas segala2nya..diriku sudah memaafkanmu walaupun si Fakhri membe si men suruh aku mintak hadiah dulu baru maafkan..ada gado2 ckit..gurau2 manja..akhirnya aku kata bukan hadiah yang kuingin tapi kemaafan itu  yang penting..^^ kan3.itu baru betul..
Mmg geli  hati betoi malam tadi tengok diorang dok sakat menyakat..ahaks! nasib si dear aku xon9..kalau tak cemburu buta la dear..hikhik (senyum sambil dok bayang wajah si dear yang ketat tue)..Jangan marah ye dear..itu hanya kawan lama yang mintak maaaf pada kawan dia..wink* terima kasih men !!~
amat terharu amat hargai..apapun ayat tue dah mmg maniSs bagi lagi semacho ang..aww kalau dia tau mesti kembang nih..hihi;) jangan mara yea..

nie la dia membe zaman sekolah aku yang rapat
mista Syamil Azuan Zainal Abidin.
status dia xdiketahui..al maklum ler lelaki katakan..


Men panggilan dia aku panggil dari singkatan syamil..dah lekat nama tue nak wat camana sebab aku pun xtau asal camna dapat nama tue tapi dia mmg baik dan sporting habes.Paling penting pandai jaga hati kawan..itu beshnya jadi kawan dia.Terima Kasih mennn...!!~ 
MySpace 
eh2 bercerita panjang katsini nak sambung studi nieh takut tak sempat pulak..rini paper last.Memang tak sabar nak habeskan.yeay!! bersemangat berkobar-kobar sebab kalau xde aral esok aku nak boleh balik umah nun di utara..rindu famili rindu mak rindu ayah rindu si dear..upss! hehe..Jom nak sambung studi akaun untuk paper rinie..doakan kejayaanku.aMin* aJa aJa fighting! berjuang sehingga habes..yeay!! Selamat berjaya untukku habiskan misi nie..mudaha2an dengan berkat yang Maha Esa..^^ salam manis dariku buat semua blogger..selamat berblogging!!..pssstt tak penah lagi cite pasal si dear dalam n3..belum masanya..tungguuuu!!!
MySpace
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi