Sunday 30 May 2010

ღ..HepPy anniverSary lOve..ღ

Selamat berhujung minggu buat blogger dan follower blog kiut miut nie.Alhamdulillah hari nie aku heppi sangat..sebab genap lah hari nie 30 mei 2010 iaitu hari iStimewa aku dan Si dear..rasa syukur sesangat sebab dah genap kami berdua kapel ;) alhamdulillah..kekangan masa dan prob pc nie buat aku jarang menaip blog..huhu sedesh sangat:(


Daisypath Anniversary tickers

Tapi xnak cite pasal sedeh2 ler sebab rini hari senyum sedunia kawan2..ngee* walau apapun rintangan aku tetap nak post n3 arini..walla! seBab hari nie aku dah dua taun berkawan dengan si dear..dan rini jugak berdating untuk celebrated hari kami berdua;)..
Love Myspace Comments
Buat si dear my love-->terima kasih kerna sudi membahagiakan sayangmu ini.Serius..syg bersyukur atas nikmatnya kerna hubungn ini..untuk segalanya.."terima kaSih dear hb"..ikhlas tulus dari hati ini..amt excited untuk hari nie..moga hubungan ini kekal selamanya
Love Myspace Comments
"Heppy AnNiverSary in love for uS"

Doakan kebahagiaan buat hubungan kami berdua..amin* mudah2an kekal buat selamanya..^^ nak senyum sepanjang hari..yang penting dapat special surprise dari si buah hati..hehe..ilysm my dear !~♥♥♥

yang bahagia bersamamu selama 731 hari..cups!♥
--;--'-{@
~Dawia honeyputri~

1 comment:

  1. happy anniv buat adek sygs n cik abgnye :) muah3!!

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi