Monday 3 May 2010

ღ..PenGanuGerahan BuatKu..ღ

Salam bicara manis dari cik empunya blog buat blogger yang dihormati..
Alhamdulillah petang niey cuaca amat panas dan aku bersyukur kerana dalam cuacaa begini aku masih diberi peluang untuk menikmati masa-masa mengadap laptop untuk mengetahui dunia maya yang canggih manggih niey..untuk pengetahuan korang dan ada jugak yang dah tau,,rinie tepat pukul 9.00 pagi tadi aku dah selamat menduduki peperiksaaan kertas pertama iaitu Pengajian Malaysia..dan bersyukur apa yang aku baca naik ^^
dan dikesempatan niey jugak nak ucap bebanyak terima kasih pada kawan-kawan fesbuk aka buku wajahdan rakan blogger yang mendoakan aku yek..moga ALLAH je yang membalas kebaikan kalian pada aku..amin*

Berbalik pada apa yang aku nak kongsi hari niey..
adalah..aku dapat award kiut miut dari adek Maryam yang aku dapat tahu bakal melanjutkan pelajarannya di matrik dalam aliran sains perubatan..tahniah ye dik :)moga sukses selaluu..dan banggakan diri,,ummi dan baba serta keluarga ye..aku dapat tau cita2nyaa ingin menjadi seorang doktor suatu hari kelak..mudah2an ye dik..niey award yang adek Maryam anugerahkan kat aku..sesuai untuk new blogger cam aku yg baru berkecimpung dalam dunia blog yang besh niey..taraa!!! kiut kan award niey..!  wink*


kata adek Maryam kena tag 7 orang blogger lain tapi aku tak tahu mana blogger baru ..hikhik (alasan)..jadi leyh tak xmo tag sesiapa sebaab nati salah tag orang marah..huhu* baru adil maacam niey kan:) cumil award da baby meniarap..hee* menambah lagi koleksi award ku...
berbanayak terima kasih dik..rasa terharu sangat!! dan moga hubungan antara blogger terjalin erat hendakNya..selamat berblogwalking reader sekalian..
moga di Bumi aku berpijak diturunkan hujan kerna cuaca amat panass..
sehinggakan angin yang bertiup terasa berbahang... 
(niey baru panas dunia kan?..nauzubillah..*)
tiBa-tiBa terasa nak minum air laici Kang...slurppppp..!
mesti hilang dahaga kan??:) sedapnya...!
tunggu ler balik umah nanti..  0.O hikhik..nak qada' segalanya..
nampak sangat aku teringin dan ngidam..lalalalala~
keyh jumpa di laen n3..aJa aJa fighting!!
nape tetiba aJa aja lak niey...xde exam dah bermula hari nie..
jadi aku mesti terus berusaha dan berusaha demi kejayaan yang cemerlang..!
hari exam seterusnya hari khamis niey..nasib da gap..lega dan dapat prepare yang terbaik untuk final niey..Jadi sempat ler jjugak up8 blog..^^
Salam sejahtera ke atas kamu rakan bloggerku..

--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi