Sunday 9 May 2010

ღ..Saya Nak Donut YanG Cumil2 Dan BoOlat Tue..ღ

Salam cumil kiut miut buat semua blogger:)
rinie sehari hujan sepanjang pagi..mendung sepanjang hari..lewat petang baru matahari baru menjenguk bumi..sepanjang petang yang panjang aku tido selepas makan ubat..dah selepas Asar baru aku terjaga..bangun terus solat dan nak turun cafe..teringat donut yang yang aku tengok waktu beli makanan lunch tadi..

Tapi waktu nak lunch xterasa pulak..tapi donutnya comei sangat2..kalau panas2 mesti sangat sedappp!!..tapi petang tadi turun cafe dengan harapan nak beli diner dan donut sebagai minum ptg..aku sengaja turun awal lepas solat asar kot2 ada lagi donut comei yang nampak sedap dengan gula halus yang ditabur.Rasa nak ngap je bulat2..tapi sayangnya..donut yang di idam dah habes..sedehnya (rasa terkilan sgt2) tapi..simpan je dalam hati :(


Donut comei..aku nak makan semuanya!! korang nak??

Teringin sangat nak makan donut..tengok gambar donut kat atas aku teringin nak makan semua..yang penting panas2..kalau la ada depan mata donut2 niey sekarang..rasa cam kempunan pulak aku sekarang niey..tapi bukan aku mengandung taw..ngee* tapi mungkin aku tak sihat rasa teringin nak makan selain nasi..tadi dah call mak ngadu nak makan donut..mak pujuk cakap nanti balik kita buat ye..dan makan ler sepuas2nya..yeay!! sayang mak ketat2 !!` hihi ^^
Masa 1st time aku makan Dunkin Donut terasa teruja sangat..perisa donut yang sedap2..nyum3:) Donut yang chubby2 comel..makan sekali nak lagi!! tak tahu kenapa sekarang aku teringin nak makan donut..sabar je la sekarang niey..serius nak makan donut..yang tabur gula2 cokelat..Ya Allah..dugaannya.Kalah org pregnant.Padahal xsihat..selsema.Sob.sOb.sambil kesat hingusan dengan tisu.Dan saat niey aku lapar..(kuat pulak selera aku time xsihat) tapi bukan lapar nasi..tapi lapar donut.Berangan2 sampai termimpi2 nanti..mungkin* (kesian kan3)..Tapi nak buat camana?..walau dekat dengan bandar tapi lebeh jauh ke pedalamn lagi..makcik2 yang buat donut pun mesti dok rehat2..nak merap mak..jauh pulak..alangkah bahagianya kalau dapat makan donut walau seketul pun jadi ler??..T__T

Berbalik kepada dunia fana..Jam menunjukkan pukul 8.32 mlam dan menandakan dah masuk waktu Isyak sekarang niey di tempat aku.So,nak solat dan terus study ler.Esok paper Macro.Wajib dapat A..target mesti tinggi..yeay!! tapi biarlah aku simpan jauh2 rasa nak makan donut sejak tengahari tadi lagi sampai la ke petang dan sekaraang jauh2..huhu*..Apepun..Selamat Hari Ibu buat semua yang bergelar Ibu :)

-->Dawia..aJa aJa Fighting untuk esok..mesti berusaha hingga ke dakwat terakhir.
Dan selamat berblogwalking buat semua reader dan followerku sekalian:) Aku dah nak kena rushing..esok exam ! Doakan kesembuhanku dari selsema..sob.sob..dan kejayaan dalam exam ku..Macro..waitin 4 me..!! Donut..I LOvE you..! :( (tunggu masa sesuai nak makan)..si dear cakap kalau makan dorayaki pun sedap..NaKkkkk..! kenapa perlu sebut dorayaki..? ehek.."Doraemon..boleh x  bagi saya Donut??..kalau x pun Dorayaki yang cumil2 dan lembut tue"..inCik Bf..saya nak Dorayaki))))...nak donut jugak..fenin si dear..hehe* keyh..nak study dulu..Apepun..exam..! salam manis dari saya..wink*
 ---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

4 comments:

  1. comelnye donut 2...t beli t kasi sy ek..

    ReplyDelete
  2. taknak share donut tu ker?

    ReplyDelete
  3. cumilkan;)
    okey nnt kite kongsi ek shey pull.. ^^

    mesti la nak share bro hafiz..
    nak ker?:)

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaah nak ckit!hihi

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi