Sunday 9 May 2010

ღ..Saya Sayang EmaK..ღ

Assalamualaikum..Segala puji-pujian pada Allah S.W.T..
Selawat dan salam buat nabi dan rasul junjungan..
Salam manis jugak buat blogger sekalian..
Sempena hari ibu..aku nak buat satu n3 khas buat mak tersayang..
Puan Faridah Binti Salleh..yang amat manis dihatiku..dan jua peneman suka dukaku..bersyukurnya pada yang Esa kerna aaku masih boleh memeluk mak yang aku sayang....

 
I ℓ٥ﻻ ﻉ√٥υ F٥rﻉ√ﻉr 

Ya Allah dikau berikanlah kebahagian pada ibuku yang tersayang..berikan kesejahteraan buat mak yang mengandungkan aku 9 bulan..menyusukan aku dan telah melahirkan aku ke dunia fana ini dari sekecil2 manusia sehingga sebesar sekarang..aMin* dan aku tadahkan memohon doa moga dipanjangkan umur emakku dan aku ingin melihat mak tersenyum girang sentiasa tanpa masalah yang membelenggu emak..

Walau mak tak penah mengeluh tapi aku mengerti saat parit getir payahnya seorang ibu yang melahirkan dan membesarkan seorang anak.Membelai dengan penuh kasih sayang yang tak berbelah bahagi pada aku dan jua 3 lagi adik2 ku yang comel dan nakal.Walau tika kecik dulu2 mak sanggup tak tido malam untuk menjaga kami bersama2 ayah dikaSihi..

Selamat Hari Ibu buat Mak tersayang Kasih sayangmu tidak penah luntur walau berjauhan..tidak penah padam rasa cinta di hati ini buat mak ratu hati kakak dan jua sahabat baik sedari dulu ,kini dan selamanya dalam hati..Ya Allah Berikanlah kesejahteraan yang terbaik buat IbuKu.. yang mengandungkanku Dari keSueSahan menanggung KepayaHan..menjaga anak dalam kandungan..Syg Mak ketat2 !!~ 

Rindu mak waktu nie :-'(
Rasa saat niey ingin aku merangkul mak memeluk erat2..
dan mencium pipi mak..sedehnya.xleyh teruskan menaip..
(beberapa minit kemudian) sambil mengesat air mata..aku menadah tangan berdoa Ya Allah..betapa aku amat merindui satu2 emak yang amat rapat denganku..Satu2nya emak yang aku ada dalam dunia nie..Ya Allah..aku bersyukur atas kurniaan nie..Mak..mak adalah yang terbaik buat ku..Sayang sangat dan mudah2an dipermudahkan segala urusan mak..untuk Mak..terima kasih atas segala2nya...tidak mampu aku membalas walau akhir zaman :(
InsyaAllah kejayaan aku akan menjadi hadiah buat ayah dan mak..


Kepada semua ibu-ibu di dunia aku dedikasikan n3 niey jua pada sang ratu sekalian..walau setiap keringat yang keluar..Mak adalah yang terhebat..moga senyum selalu ibu-ibu sekalian..mula terdetik nak anak sendiri dan merasai menjadi Ibu..blushing*..tapi belum lagi..belum masanya.InsyaALLAh..suatu hari nanti...mudah2an :) Kepada Ibu yang telah tiada di dunia nie..sekalung Al-Fatihan aku doakan pada mereka..Moga tenang dikau disana..serikandi terhebat duHai Ibu..
Selamat Hari Ibu:)
Mak..I LOvE you..


---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi