Wednesday 12 May 2010

ღ..Selamat Hari Jururawat ManeSsKu..ღ

Walau dah lambat..walau hari dah makin tua..tapi aku tetap nak wish kat manessku sorang nieh.Selamat hari Jururawat sahabat baikku yang cantik menawan..!! maaafkan honey sebab terlupa wish sehari niey kat sweetie sebab cbuk dengan final exam..alolor aku yang boleh teringat rini Hari Jururawat bila dapat mesej dari sweety aku sorang niey..pendek je ayatnya..

"Salam..tacing dengan honey!"..uik mau aku tak terkejut asal xmemasal je member baik nieh tacing tetiba kan..terus aku call dia.Dan apa lagi mau pujuk ler.Kiteorang kalau ada yang tak hingat tarikh penting cam bufday ke atau ape2 je yang penting.pendek kata yang berkaitan mesti akan buat ayat munjung macam tue..haha;p lawak kan..dan secara life dalam call aku wish kat dia..kalau tak maw muncung 3 hari 3 malam..ngee*aku kenal sangat membe baik aku sorang nie..manje2 gitu;)

Dan ini ler membe cun yang aku maksudkan..Sekarang dia dah berkerjaya mulia sebagai misi aka jururawat (; nama diberi Noor Fatimah..sudah berpunya..ahaksz! kiteorg kawan sejak form 1 sampai sekarang.Berkawan rapat sejak sama2 dok asarama..makan sepinggan..tido sebantal..haha.kan sweety kan3?..rindu sangat2 kat tmah..! nama manje dia aku panggil..sama2 studi satu sekolah dan dia dah jadi nurse sejak setahun yang lepas.

Kalau tak salah mengira tambah darab tolak bahagi.Ini kali kedua dalam tahun pertamanya sambut Hari Jururawat..Jadi dia heppi sangat rini..katanya tahun nie tak sambut sebab jatuh tarikh yang sama diorang semua misi2 pelatih exam..besh kan keje sebagai misi..pakai baju seragam putih2 suci gitu!
cemburu positif  aku tengok membe dah bekerjaya.Ditekankan positif (+ve) disitu.hikhik;) Aku penah dapat peluang tapi belum ada rezeki kata orang..mungkin lambat atau cepat semua tue kuasa tuhan.kalau xde rezeki pun aku rasa aku tumpang hepi dengan si sweety tmah dah tercapai impian bergelar jururawat yang comei untuk rawat semua pesakitnya..^^ Tahniah tmah sayang.




Selamat Hari Jururawat Si Sweety Timah ^^ 

Jugak buat misi2 sedunia tidak kira apa jawatan..moga terus sukses membantu doktor merawat pesakit..dan erkk hadoi lupe pulak apa ye tmah cakap slogan nursing diorang..tapi abaikan ler..hihi.Jangan marah ea..
moga ceria merawat pesakit..ngee* aJa aja!!


--;--;-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi