Saturday 12 June 2010

ღ..Bola Vs Piala Dunia yang HeppeNing=D..ღ

Assalamualaikun dan selamat pagi semua..pagi sabtu yang ceria pagi aku..dan mudah2an hari yang baik jugak buat kalian follower,reader dan blogger yang berkunjung di blog kiut miut saya nie semua. sekarang nak cakap pasal bola . wawa..peminat bola kah aku? hikhik =D jawapannya biasa-biasa je.sekadar melihat dan nak kata fanatik sangat xde la .

Eh2,malam tadi dah start dah la game bola yang ditunggu2 kaum Adam sekalian.Tapi jangan tak tau kaum Hawa pun ada yang minat habes dengan bola tau. Tapi bagi aku hanya melihat game bola sekadar suka-suka. kalau nak komen,dan kenal pemain-pemain bola bagi pasukan tertentu..sape lah aku yang masih "katak dibawah tempurung" pasal semua nih (sesuai ke pribahasa tue) ??tapi kenal gitu-gitu aje lah.haha :D
Tapi apepun aku tau ke tak..bagi rakyat seluruh pelusuk dunia dah pun DEMAM PIALA DUNIA gittu!~ aku pun kena jugak tempiasnya bila adek2 lelaki yang dok tengok bersama ayah tersayang..jadi tv tue kira jadi tumpuan untuk tonton bola dan tak leh tukar channel walau ckit pun..nak tak nak tertarik la jugak ;) bagi si dear pulak dah sihat dia xdapat tengok semalam tapi katanya dear on9 untuk tgk result melalui tenet ..
Girls Myspace Comments
happening!
Rupa-rupanya dear minat jugak bola..hihi. dalam diam diam actually lelaki punya minat yang sama.ehemm..malam nih ada lagi perlawanan tapi aku minat England rasanya .tak tau nape..tee=D btw aku heppi sangat rini,alhamdulillah..mood dah baik . 

Kalau boleh biar la musim bola nih memberi ruang aku dan si dear memahami minat masg2 gitu! sebab banyak pulak masam-masam manis yang berlaku . Harap aku berubah (^^,) bukan dear tau tapi aku..wahwah cam semangat pulak ! game malam tadi seri 1-1 antara Afrika Selatan ngan Mexico simba kata ayah..main past2 bola katanya-->ngaa~

Kalau si dear pulak minat Poutugis tak pun Brazil.Ape2 aje la sayang..janji solat tak lupa,makan xlupa dan tido tak lupa..ngaa~ kena pesan-pesan kuat-kuat biar xlupa ye (; okieh dah nak stop taip n3..2010 Piala Dunia dah bermula..mesti meriah kedai mamak jugak di umah sapa yang ada kelapangan Jadi,apepun dapat erat silaturrahim antara kawan ngan seisi ahli keluarga katanya..O'lalala~ mood aku heppi like sunshine belong to rainbow..euww
(psstt aku dah suka gila-gila gurly gittu!)
Salam manis semua..selamat berblogging dan berblogwalking~ rini nak g makan kenduri sampai tak hengat mak mertua kat sebelah..haha;P Cerai-ceria di pagi Sabtu yea(: cenyum-cenyum selalu,happening !! ^^

--;--'-{@
~Dawia HOneyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi