Wednesday 2 June 2010

ღ..Heppy Bufday Badrul Sayangg..ღ

Salam buat semua blogger . moga kita semua sentiasa dirahmati Allah hendakNya..amin* alhamdulillah aku bersyukur dapat hirup udara segak dari umah mak ayah tersayang di kedah jelapang padi nie..hujung bulan mei lepas adalah bufday adik bongsuku tersayang iaitu adek Mohd Badrul Munir.
Happy Birthday Myspace Comments

Genap tahun nie 31 Mei,adik kecik sayang nie dah genap 8 tahun hidup di dunia nie.kejap je masa berlalu..rasa baru je semalam dia masih baby . tapi kebetulan hari tue semua ada kami sambut secara sederhana kat umah . tapi heppi sangat . sila cuci mata tengok kek tue ye (: walaupun bukan la kek secret resepi pilihan ramai tapi amat buat adek kecik aku nie senyum lebar menampakkan gigi kiut dia tue .

time lampu ditutup my lil bro tiup lilin kek dia;)

alala comelnya dia potong kek;)

pose masa potong kek..cik empunya
blog msti ada ^^ 

aku rasa"romantis adek aku ni tau 
sebab dia suapkan aku;) ngee.blushing*

Selamat Ulangtahun Kelahiran adek Badrul sayangg !! moga dipanjangkan umur dan dimurhkan rezeki..amin ya Rabbal alamin..mmuuahx!! adek mmg yang paling comel dihatiku dikala ini..moga kelahiranmu kali nie mmberi kesejahteraan yang terbaik untuk mu..

maaf kak post lambat dalam blog niey..tapi tetap nak wish . walau banyak gambar yang di snap tapi tak uplode sebab aku kena rushing untuk lakukan sesuatu. Hadiah Badrul aku bagi sempena bufday dia adalah jam upin ipin..hihi;) suka aku tgk dia dapat hadiah tue..sampai tido pun pakai..hikhik .

Semoga warna warni dalam hidupmu menyinari wajahmu sayang!~sebelum aku tutp n3 aku nie..berita pasal tawanan di Gaza mendapat perhatian ramai dikala semua negara tunjuk boikot . dan ada yang hitamkan "profile picture" untuk tunjukkan kprihatinan terhadap rakyat Malaysia yang memberi bantuan pada Gaza . mudah2an mereka sentiasa dilindungi Allah S.W T..insyaALLAH.
~AMIN~

 --;--'-{@
~Dawia honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi