Thursday 10 June 2010

ღ..Lanskap Yang mendamaikan..Kenangan Itu memang Indah..ღ

Buat semua blogger,,reader dan follower blog kiut miut nie:) terima kasih sebab tak putus-putus berkunjung.Amat dihargai oleh Cik empunya blog alhamdulillah..hari nie dah masuk hari khamis . Moga keceriaan milikku dan korang semua..mudah2an.n3 kali nie nak cerita pasal satu hari di ek-sekolah lama bersama seorang kawan baik .sila senyum untuk keceriaan berpanjangn ye .gambar sekadar suka-suka sebab nak buat kenangan di sekolah tercinta .

kawan selamanya gittu! my besties Anisah Johari aka Kanda tengah;)

suka gambar nie nampak natural sangat:) aku suka alam sekitar yang menghijau . Sebenarmya pokok nie pokok terbesar di sekolah aku tue tau..dia terletak di Kulim,kedah.
SMK Sultan Badlishah--->(bangga)
moga persahabatan kami kekal selamanya..amin*

 bersantai di lanskap sekolah yang menghijau (",)

tempat lepak masa time menjadi  budak2 sekolah..teehee=D sebab tue dok mengenang kenangan aku dan dia..ecece..hehe.sebenarnya tempat tue redup.Jadi pencahayaan xberapa ok . tapi aku suka suasana itu..indahnya!

candid credit by:my sis nana

Gambar suka-suka borak2 apa yang patut..dah dua tahun tak jumpa . sekolah menjadi medan aku dan nisah petang tue..mmg banyak nak sembang tapi  xbest sebab ramai xdapat join kerna masalah-masalah tertentu..huhu* walau apepun petang tue aku heppi sangat..Cuaca pun ok..udara nyaman dan matahari tersenyum indah.. :) 

lama xposing2 cengini..sekali sekala xpe kan??;)

aku dan nisah=D

 
pandang2 langit nan biru..ahaks!

memang indah kenangan itu tapi ntah bila pulak aku nak jejak kaki kat sekolah tue.Kebetulan masa pergi tue budak-budak sekolah dah start cuti .Jadi xdapat jumpa sesapa..tapi njoy sangat hari tue.Nisah..ntah bila pulak nak jumpa kan3..kalau korang nak tau dia dah nak sambung masuk TUDM . Doakan dia berjaya..mudah2an Anisah Johari.."ang mmg boleh!! " 

Okey,,selamat berblogging dan berblogwalking kawan-kawan:)
aku ada keje dah nak buat..mengemas stor in action dan kemas-kemas,masak-masak..mmg cam penat tapi njoy..have a NiCe day geng blogger semua..
Salam manis buat reader terhormat,,


---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi