Tuesday 1 June 2010

ღ..Selamat Hari SuSu Sedunia! Dan Selamat Hari Tentera Udara Diraja Malaysia!!..ღ

Buat semua blogger dan follower blog nie;) alhamdulillah hari nie kita dah masuk bulan baru iaitu bulan enam aka bulan Jun..hari yang sangat iStimewa sebab hari nie Hari SuSu Sedunia dan Hari Ulangtahun Tentera Udara Diraja Malaysia . tapi rasa sedih sangat sebab bulan Mei yang 2x istimewa dah berakhir untuk tahun 2010 .
Sebut pasal Susu mmg sedapp kelik desini kalau sesiapa yang gemarkan susu macam si dear aku . dia mmg suka minum susu kalau boleh tiap hari pun nak..mmg berkhasiat untuk tubuh badan . tambah2 bagi ibu mengandung dan bayi yang  sedang membesar;) kalau aku jugak suka minum susu . tapi jarang kalau xde sape yang nak tolong bancuh..haissh manje2 pulak..ngee

Tapi di Pavvilion Kuala Lumpur semalam ada sambutan Hari Susu Sedunia..dutch Lady sebagai sponsor utama untuk 3200 orang peserta yang mendaftar kalau aku tak salah . Sebabkan aku di Kedah dan event tue kat k.L aku tak dapat join :( tapi tak pe..tak semestinya tak dapat pegi kita tak sambut Hari Susu kan . Jom tekad minum susu 3gelas hari nie..(mmg luar biasa dari aku) sebab xde sapa nak bancuhkan . hee;)


Pasal Hari Tentera Udara hari nie aku cuma ikuti dalam tv jer..alhamdulillah tanpa tentera udara siapa la nak jaga keamanan negara kita kan??..Jadi aku tabik spring pada abg2 tentera,,pakcik2 askar udara sekelian..moga terus sukses mmpertahankan negara tercinta kita Malaysia..amin* 

Aku bersemangat berkobar2 sebab darah yang mengalir dalam tubuh aku adalah jugak darah pahlawan gitchu!. Aku anak seorang askar pencen tentera Darat .walau Darat ngan udara jauh..tapi kita tetap satu nama kan .Walau apapun baju seragam tentera Udara menawan dan segak ok . paling suka lencara wing yang bukan semua orang ada . tapi hanya Tentera Udara sahaja .bangganya !~ sebab dulu masa kecik2 cita2 mmg nak jadik askar tapi tak berkesempatan..huhu* masalah fizikal . upss!.. hee ^^

Selamat berblogging semua~ dan moga kita sama2 cera meraikan Hari yang indah2 dalam hidup kita . korang.. keMALASan yang melanda blog akan aku atasi supaya blog nie sentiasa terhapdate . ^^ alhamdulillah pc aku dah ok.Jadi mari menaip laju2..untuk blog cumel tercinta..ahaksz!

Salam ManiS,,
--;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. Anonymous1:08 am

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi