Tuesday 8 June 2010

ღ..Setelah Sekian laMa..ღ

hoorey lama xmenghapdate kan blog nie..ksian dia:( sebenarnya aku rindu sangat nak menaip n3..tapi lama bercuti banyak pulak aktiviti nak buat sana sini..ecece lagak macam sibuk bagai tapi apepun nak sorak..yey!! sekarang dah cuti sekolah..heeppi dan senyum sampai ke telinga.ahksz! rasa cam nak senyum sampai ke telinga sebab aku teringat zaman sekolah dolu-dolu..

tapi arini dah masuk 8 Jun dah 5 hari budak2 sekolah negeri kedah nih cuti,,aku baru nak cakap keseronokan bercuti sekolah..maaf ler sebab xmenghapdate desini blog kiut miutku sayang..dan pabila banyak cuti sekolah maka kenduri kendara pun mula berlumba2 banyaknya..bila difikir ramai jugak yang kawen dalam sehari smpai kadang2 sampai 10buah kenduri kena jemput tapi sempat pegi yang sedara dan  kawan2 terdekat..huhu

Bukan tue je..bila budak-budak sekolah cuti aku pun jadi busy bagai..bila dibuka blog niey rasa nak menaip tapi tak berkesempatan..tue yang buat aku 'gian' nak menaip ..wink* Jadi insyaALLAH kalau xdak aral nnt bila dah habes cuti rajin la aku mengupdate blog nie untuk keceriaan hatiku dan reader sekalian;)

teruja akan "cuti sekolah"..walau aku bukan lagi budak sekolah..nak pakai baju seragam sekolah..huhu:( sebab tue aku g jugak jenguk sekolah semalam..walau budak cuti tapi sekolah tue tetap xberubah..cuma da jugak struktur fizikal yang ubah ckit2..


Gambar  kat atas tue ler asrama yang penah aku nginap selama setahun setengah..masih mesra alam tau..sejuk dan segar udara dia..jadi bila kat sekolah lama mesti la kita rindu pada cekgu cekgi dia kan..tapi bila dibelek-belek lma..banyak jugak cekgu dah bertukar..al-maklum la dah dua tahun aku tinggalkan sekolah nie . Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Badlishah,keDah Darul Aman ~

setakat nih dulu n3 kali nie sebab aklu nak cerita banyak lagi dalam n3 akan datang..tunggu ye (: moga keceriaan milik korang semua..aku yang masih tak puas bercuti..huhu . Apatah lagi result exam dah nak keluar..nervesnya* doakan kejayaan aku eh..amin* Salam Manis dari cik empunya blog (^^,)

---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi