Tuesday 6 July 2010

ღ.3 ek0r Ikan--> nOstalgia KlaSik..ღ

Salam dan selamat malam blogger,reader dan follower sekalian..heppi malam ni dah berada di hari selasa. Kenapa aku heppi sebab aku masih boleh hidup dan tersenyum untuk melihat dunia. Aku bersyukur sangat pada Sang penCintaku..Alhamdulillah* Pagi ni rasa nak taip pasal n3 3 ekor ikan. Kenapa aku nk taip pasal tu..sebab aku rasa c0mel time si dear cakap lunch tadi makan 3 ekor ikan..aaku ingat betul2 dear ratah ikan2 goreng ke ikan bakar..tanpaa makan nasi. sebab katanya lunch hari tu tak makan nasi rupe2nya...
3 Ekor Bahulu Ikan.. (^^,)
*
*
*
*
 Bahulu ikan 3 ekor;) kalau tak nampak pendek umur..hee=D

Cite bermula bila Sang putera bercerita pada sang puterinya mengenai 3 ekor ikan yang c0mel telah selamat di"ngap" oleh putera tersebut sebab terlalu lapar. Aku suka dengar dear bercerita. serius! c0mel;)Sepanjang dear dok bercerita hari tu xde lunch dan kalau aku tanya walaupun time tu dah petang..mana tau kot2 dear ada makan nasi..dear akan cakap dah makan dah..makan 3 ekor ikan tadi.. hikhik. masa tu aku rasa lucu kata2 dear kat situ.

Sebabnya cara dear cakap seolah-olah dear dah kenyang.. tapi bila dear cakap dear tak lunch.Sedih sangat time tu..katanya dia dah biasa. tapi aku sedih sebab 3 ekor bahulu ikan tu macam dah buat si dear kenyang..bila aku sedeh dear akan cakap pada aku,dia dah biasa. T_____T


Mesti korang tertanya2 nape my boyfie tak lunch dan 3 bahulu ikan jadi santapan tenghari waktu tu..sebabnya si dear tak sihat dan hanya tak selera. Kebetulan mak si dear xde untuk masak. Dan disebakan tak larat.. itu je yang dear makan :'( 3 ketul bahulu ikan..aku takkan lupa kiSah 3 ekor  ikan yang lembut2 dan bau telur tu..

Dan baru sekejap tadi dear bercerita pulak tentang buaya dan sang kancil..tak tau kenapa..tapi walaupun citenya bermula dari al-kisahnya..hehe . Aku tetap rasa sweet..! terima kasih atas cite tu walaupun geram jugak lain yang kita suruh dia cerita tapi cite dongeng pulak yang masukk..! wink pada dear ;p


 bahulu ikan yang dua ekor nih<3 tanda aku dan dear...hikhik ;p

Nota buat tersayang--> terima kasih untuk cite klasik dear.. 3 ekor ikan walau mulanya sedeh tapi kadang2 bahagia bila difikirkan..kiSah nostalgia klaSik buat aku (",) 3 ketul bahulu yang kiut2..sila makan bila panas. kalau b0leh digodek2 sendiri..baru puas untuk santapan raya nnt..;) kite same2 ingat bahulu tu tau sebab bila kite makan bahulu kite ingat awak..bukan sekali sekali tapi hari-hari ! janji ^^


wawa..masuk pasal kelas hari ni best sangat ! 2 kelas tapi aku njoy dengan life student. Setakat ni assgment masih belum ada.. baru nak kenal2 intai2 apa yang patut. Duet ptptn pun belum masuk lagi.. buku rujukan masih ada 2 buaah belum beli..huhu * hao meh???..


Nanti nak sambung n3 buat pasal money..hukhuk* hari ni malas2 letih2 tapi bila fikir pasal bahulu cumil2 ikan..hmmm ..tak sabar nak menaip. Biarlah ia tetap dalam hati dan minda sampai bila2..sebab hidup aku lebih bermakna dari hari ke hari <3 Selamat menunaikan solat 5 waktu pada blogger muslim sekalian,, heppi blogging..Apepun hidup ni aku nak senyum c(: ngee..peaCe !


Salam Manis kurma madu,
---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi