Wednesday 28 July 2010

Biasa Cuma..

Assalamualaikum dan salam sejahtera blogger yang daku hormati..alhamdulillah, hari nih aku free dari kelas..hooyeh :D *update tapi hari nih dah ada kelas. Naseb petang ni dah tak de.selamat petang dan hari nih aku amatlah lambat menghapdate diri atas sebab melayan novel cintan cintun yang lama aku tak layan. haha:p sebenarnya hari nih kebetulan sehari aku tak de kelas..wa free maa;) hampir-hampir aku tak makan dan tido petang yang aku selalu suka. habit katanya..

Quotes Myspace Comments
Mmg betul2 masuk dalam dunia jiwang yang kadang2 romantis,sedeh,konflik..eh2 biasa la kan..yang her0 mesti nama panjang dan sedap-sedap..muka dan perwatakan mesti lah digambarkan seorang yang berada,hensem,macho,sasa dan bagai lagi..hehe. Dah ada hero mesti lah ada heroinnya yang menjadi rebutan ramai. nama manis-manis.Perwatakan seorang yang cun,punya segala yang lengkap..hai kadang-kadang aku pun leh cemburu dengan watak yang digambarkan sebab seolah-olah watak itu perfect sangat..ouh ! dunia n0vel la katakan.. <3
haha..aku sebenarnya bukan nak cerita pasal novel ka apa..tapi terPULAK. Ekceli aku nak cakap hari buka buku baru.Maksudnya dah masuk Nisfu Sya'ban maka, buka la buku baru bagi yang menganut agama Islam. Harap-harap semuanya kembali senyum ~Kembali senyum..itu lah yang aku mampu ungkap mungkin walaupun tawar.. 

Okieh lah, selamat berblogging dan berbl0gwalking semua..aku sebenarnya sambung hapdate entri semalam..baru balik kelas rasa nak hapdate..huhu~ ok lah xde mood lagi nak sambung coret panjang-panjang..sebabnya si dear  incik bf pun tak sihat. Kalau aku rajin dan line wifi ok. Malam nih aku nak hapdate bl0g kiut aku nih tentang apa yang berlaku.. sejarah kenangan yang julung2 kami buat..pabila hati berbicara luka ~
Jumpa malam nnt..insyaAllah (:


yang ketiadaan mood dalam menghadapi kek0cakan jiwa dan kerendahan hati,
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi