Tuesday 13 July 2010

ღ..Hanya Hati Berbicara k0song..ღ

Salam dan selamat malam buat semua bl0gger dan f0ll0wer blog kiut miut daku ni..sep0h0n doa dari kasih hati ini nak menaip di malam yang simfoninya harmoni..aku rasa heppi plus bahagia <3 malam ni malam yang c0ol yang ada sesetengah orang tengah lepak-lepak dengan kengkawan, kalau aku sekarng nih yang menaip dekat ruang tamu pangsapuri ostel aku nih,dari sofa..aku nampak balkoni, bila pergi keluar..nampak permandangan dari tingkat 3..mmg indah..yang jalan2 ambik angin segar malam ni. Yang berjual beli..bangsa berbilang kaum dok sati bl0k. ah.aku merasai apa yang aku rasakan. aku hargai! sungguh cantik dan teruja untuk itu semua~
 
Cuma rasanya dah masuk minggu ketiga masuk kelas aku rasa lebih bersemangat..dan mula memahami hati budi pensyarah baru. Ada yang best dan ada yang sebaliknya.. sebabnya yang best cepat masuk apa yang di ajar. dan yang tak bestnya tak faham. O.o Ouh tidak ! persaan itu aku sendiri tak suka..! tapi apakan daya..nak tak nak. Aku kena belajar,belajar dan belajar..sambil2 tu selang selit dengan yang namanya hiburan ! yup aku mmg sukakan itu. tapi cara aku mungkin bebeza dengan remaja lain yang perlukan hiburan perlu keluar, overnite sana sini..buakn aku tak teringin cuma itu bukan cara aku..

Quotes Myspace Comments 

Tutp pasal tu,nak cakap pasal kawan-kawan pulak. Kat U ni ramai sangat kawan sampai tak leh pilih tapi kawan yang baik susah nak cari..bet0l ! aku alaminya sekarang sebab suasanaa kampus mengajar aku erti perubahan dan apa itu kesabaran dan penilaian. Aku sudah mengerti.. aku sudah tau kawan yang makan kawan. Kawan yang pura-pura aka hip0krik. Kawan yang ada suka dan duka.. tapi itu lah harapnya aku tak suka yang kawan depan baik, manis tapi belakang..jahat! masam ! mmg paling kuasa 9 tak suka..


Tapi bila kawan-kawan yang baik. Aku heppi, aku tenang..aku susah diorang t0long..mmg bahagia(: dan mudah2an aku dapat graduate sama2 dengan di0rang..tak lama dan tak jauh lagi. masa depan masih jauh..cakap pasal tu aku ingat ustat cakap, kita perlu yakin diri untuk berjaya. Pandang kejayaan baru pandang kegagalan di sekeliling~

Sebelum aku sudahi n3 aku yang semp0i kata orang..takde isi. om0ng kos0ng kata autie seberang..aku nak korang tahu,,lepas nih tak de lagi n3 zer0. Aku nak penuhi dengan rasa ceria..harap korang bahagia bila berblogging..sebab aku rasa dengan berbl0g aku rasa puasa walau aku ada pendengar setia iaitu my dear kanda cinta hati <3 

Nota tersayang-->hati ku kini dilimpahi ilmu yang menarik ! es0k kelas HR..interested ! baru aku perasan sekarang lecturer prempuan semuanya preggy..ouh mungkin itu adalah kebetulan..tapi c0mel ^^ Selamat berbl0gging kawan semua..yang membaca terima kasih. Sekali lagi ,maaf..n3 zer0. Tapi kisah ini bukan tiada isi tapi penuh dengan sirat yang dalam.. (,")
 
Okieh..nak pegi g0sok baju. esOk nak lebih konfiden dan riang..nak kira-kira sampai balance.. Jumap membe2 yang satu kepala..cadang2 nak belo broadband??..brand apa yang sesuai kata korang??..pastu,kenapa lelaki tak b0leh pakai sutera ye?..ouh banyak yang difikir akhirnya aku nak rehat minda..dengar lagu..layan buku wajah =D Jumpa next n3 yang takkan k0song zer0 lagi. n0ktah. 


Yang menaip guna hati,
---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi