Monday 19 July 2010

Hell0w Monday ;)

Assalamualaikum dan selamat pagi reader dan f0llower blog kiut miut daku ni. Pagi ni pagi Isnin sudah..hehe. Aku dah siap2 iron baju untuk kelas principle marketing dan Islamic Economy petang nih. Al-maklum la dah lama cuti.. Semangat pun tinggi la nak belajar..mudah2an. Rasanya hari ni banyak yang aku nak belajar. Setiap kali masuk kelas 3 jam. Dan setiap kelas habes satu topik. cepat tak..? tapi best belajar marketing sebab buku dia macam magazine ;)

Sambil-sambil aku taip n3 nih, jom jemput join aku..join makan sarapan. Roti dengan mentega je. walau tu je menu yang ada harap2 tak buat perut aku k0song sampai tengahari nnt..yup! harap dapat bertahan.Selalunya dapat..(sambil angguk2 dan mengunyah. Senaman mulut la katakan..hehe=D

Okieh2 dah nak bersiap pegi kelas. Hari nih baju coklat. Baju tu banyak kenangan tau. Sebab ada peristiwanya sendiri..bukan satu tau tapi dua..;) Jadi aku nak pegi kelas dengan penampilan baru..gaya baru. Semangat baru..mudah2an nawaitu tak lari. Marketing class here i c0me bebeh ! =)

Selamat berblogging kawan-kawan..moga korang ceria selalu.. dan apepun bangun pagi senyum pada diri sendiri, senyum pada hati..dan senyumlah pada dunia. sebab nikmat di dunia hanyalah melalui senyuman yang terukir di wajah dan selepas itu kita akan merasai manisnya kenangan itu ~ 
 
Nota buat tersayang--> hari nih si dear pakai baju belang-belang. cokelat hitam katanya. buka harimau tau tapi leapord ..hehe. comel la si dear;) ilysm (:  selamat bekpes my boyfie. Mudah2an urusan kita hari ni berjalan dengan lancar..amin* psstt..korang, arini aku nak pergi pesta kelab dan persatuan kat kampus aku dewan Biru..nnt da masa ai snap pic ye:P


Mahu bersiap dah..
Hell0w m0nday !!~ mood: heppi vs excited !!
 
Salam manis semua,
selamat belajar pada yang bergelar student,selamat bekeje pada pekeje tegar mahupun tidak (^^,)
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

4 comments:

  1. selamat belajar juga:)

    ReplyDelete
  2. hye..hye.. singgah sini.. *wink2x... belog yg byk blink2x ~

    ReplyDelete
  3. terima kasih dek sizuka ^^

    ReplyDelete
  4. hai hai..wink back ;)

    lalalala~

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi