Saturday 24 July 2010

Ironinya Berbeza..

Salam dan selamat pagi sabtu buat semua blogger,f0llower dan reader sekalian.. hari nih aku bangun solat lambat dan sambung tido balik sebab mengantuk..huhu. Ni pun baru je bangun..terasa nak on9 sebab nak tau apa yang berlaku dalam dunia maya bl0gku. Lepas je segarkan diri, bekpes r0ti dengan planta 3 keping..makan ubat sebab gusi aku tu masih rasa sengal2..bengkak pun tak surut-surut lagi..aku risau kalau bernanah. Sebab berdenyut-denyut rasa macam nak lempar sakit tu jauh-jauh :(
 
Tapi nak buat camana..kerana cinta, padaNya aku terima segalanya. Hari nih dah makan ubat, tak habes-habes tido.huhu. macam kucin c0mei tu..sleepy healthy kata orang..hikhik. Tapi serius petang tadi aku nant0k dan 3 jam aku dibuai mimpi k0song (errk ada ke?) bangun je..dah sayup je..petang sangat dah..Ouhh! banyak yang terlepas. Suasana umah pun sunyi je. Aku sendiri tak tau apa yang berlaku..maksud aku mana semua orang pegi..itu la orang cakap tifo petang b0leh buat kita "crazy"..atau ngingau ! lebih teruk r0sak otak..gurlp ! tak tak tak..aku bukannnya amalkan selalu cuma penangan ubat..harap2 gusi aku cepat sembuh.amin
Berbalik pada tajuk entri aku hari nih jangan la korang ketawakan aku yang aku baru 1st time di ir0n rambut supaya nampak lurus..tapi itu mmg kenyataan bukan c0baan.huhu. ekceli aku tak de la ir0n sungguh2 dan takut jugak nak guna, takut r0sak rambut. Tapi bila xde keje..bosan, main la set2 rambut.hikhik..lama la jugak rambut aku diluruskan oleh Si Jijah. ouh b0leh bukak saloon gayanya..dalm 2 jam jugak la:D ouh..mmg la ambik masa tapi akhirnya..rambut aku cantik memikat gitu tau ;p

Tapi bila aku cerita kat incik bf..wawa, kamain lagi dia bantah. Katanya tak el0k selalu ir0n rambut. Nanti tekstur rambut lemah..ouh apakah??..aku tak faham kadang2 si dear tak bagi aku buat sesuatu yang baru bagi aku. Katanya, semua tu tak elok, tapi mungkin ada baiknya jugak kan ;) sebab tu, i l0ve him. Because he very usderstand me.s0 much <3 btw pengalaman tu mmg best sebab tanpa ubat tertentu atau krim dengan ir0n luruskan rambut tu, rambut aku lurus dan cantik. ahaks! mmg teruja sangat !


Tapi aku dah jnji dengan si dear takkan luruskan dengan ir0n lagi sebab pertama, aku tak biasa..dan kedua,aku tak biasa dan janggal. Lepas tu tak pandai jaga.huhu. memang katak bawah tempurung..al-maklum la sebelum nih mummy 100% yang jadi tukang gunting rambutku sejak kecik sampaai sekarang..stylo,layer,kerinting,lurus semua b0leh. Taapi dengan caraa mak la.hihi. Walau canepun aku tetap suka..dan serius aku tak penah gunting rambut kat luar..tak penah rasa apa yang namanya fesyen rambut. cuci rambut pun sendiri2 dengan syamp0o.lalalala~ tapi puas hati tau.
Dah cakap-cakap pasal rambut, aku teringat pulak asaimen yang belungguk tu..keselesaan wajah baru dengan rambut yang tampak lurus free dari si jijah..aku terus buat asaimen. Taapi sekarang pun masih ada yang tak siap..ngaa~ Semuanya gara-gara,bengkak gusi..dan penangan ubat yang buat aku ngant0k gegila :p Aku harap aku cepat sembuh, dan dapat  buat asaimen akaun dan finance secepatnya. sebab bila keje selesai, hati sangat tenang..naseb guna tangan je asaaimen yang diberi. tak payah taip bagai..alhamdulillah~

Okieh lah, entri nih aku nak siapkan sehari ni ambik masa berperingkat-peringkat. Sebabnya masa tak mengizinkan.huhu.. (yela tu) haha. Nak berblogging sebab dah puas tido.ngee=D best sangat ! tapi ubat malam nih oulaak aku tak makan-makan lagi..apakah?
mmg tak tahan kalau dah ngantuk sangat!..tapi sekarang aku dah layan n0vel. b0leh la jugak mengisi masa lapang..h0oyeh !! hehe.


Selamat berblogging dan berblogwalking kawan-kawan bl0gger sekalian. Moga hari sabtu korang hari ni hari sabtu yang best macam aku..ouh O_o tido, tido dan tid0. rambut pun dah .upss ! terlebeh suda..harap-harap esok weekend yang happening walaupun sunyi tanpa ousmate dan r0omate. yang ada seorang sebagai peneman.hmm:( jadi la..asalkan tak sorang..satatus terkini: bengkak gusiku dah makin surut--> alhamdulillah~

Okie dokkie, nak berfacebooking dan berblogging puak..salam ceria, doakan kesembuhanku..amin* Maaf korang sebab baca entri yang seadanya dari aku.korang..terima kaSih ek..wink*senyum-senyumlah selalu..sambung menaip selepas calling2 with LOve..hikhik. Selamat malam..daa~


Salam Manis,,
----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi