Friday 9 July 2010

ღ..Jumaat Indah Belaka..ღ

Salam dan selamat pagi Jumaat semua..hari ni aku dah ceria dan dah boleh bangun senyum-senyum teng0k dunia sebab hati dah tenang setenang bayu pagi ni yang cool..ngee;) alhamdulillah lepas solat subuh aku membaca suratul Yassin untuk ambik keberkatan hari Jumaat. alhamdulillah hati lagi bertambah tenang..harapnya setenang air sungai yang mengalir..mudah2an segala urusan dipermudahkan..amin* Lagipun hari nih ramai kelas yang masih ada tapi aku dah xde kelas hari Jumaat untuk sem ni..heppi2 kuasa9..ngaa~
Rasa nak on9 sampai lebam sebab sekarang ada limit aku nak on9..lalalala. Bukan apa untuk kebaikan aku sebenarnya..katanya. Haa kata siapa? mesti la orang yang dekat ngan aku. Orang yang aku sayangi dan orang yang aku kasihi..
pssttt..my parent la. chops jugak si dear orang kuat yang buat aku suka nanges dan cepat semula tersenyum..
Lepas dah janji dengan orang sekeliling takkan buat orang kecewa,sedeh.marah,kecik hati dan lain2..huhu. Serikk ! xmao degil2,kasar dan bantah lagi bila orang tegur..insaff. Sebabkan itu hati aku kini dah tenang..bebas dan heppi <3 eh apa aktiviti hari ni. Membe semua dah balik. Macam biasa weekend mesti aku al0ne. Nasib rumet tak balik minggu nih. Tak de la sunyi sangat..now bekpes time (",)
Pagi nie cuma sekadar mi segera goreng..dengan air putih.wawa betul2 tak berkhasiat. Tapi student life apepun bantal..hakhak. Alhamdulillah baru habes bekpes sambung taip n3 untuk hapdate. Blog ni tempat aku lepas gian menaip. Dan +ve nya jugak aku leh tingkatkan tahap kelajuan menaip untuk masa depan jugak. Mudah2an..amin*

Sekarang dah boleh addict pulak. Rasa nak tgk puas-puas blog nih. Kalau tak taip rasa cam hidup tak lengkap gitu..ecece. Tipu ! xde la rasa sampai macam tu . Tapi dah ada blog sendiri rasa kepuasan dan pengalaman berkongsi dan bertukar2 pengalaman best jugak. Eh asal aku tetiba cakap pasal blog bagai nih. Maaf perasaan bercampur gaul jadi apa yang terlintas aku taip dalam ruangan ni. Harap tak kesah kalau sesapa yang membaca tapi cam boring. Anggap saja ini diri sebenar cik empunya blog. Yeke?..


Alam maya dan alam nyata..mmg takkan sama sampai bila2. Terima hakikat tapi maksd tak sama  tak bermaksud 100% berubah. Tapi ada bezanya..Contoh,bila sipulan dia seorang yang pendiam mungkin dalaam alam maya dia seorang yang ceria. tapi jujurnya aku tak pendiam..potpet potpet ada. Haha;p cuma kena pada tempat dan gayanya kata orang kan..^^

Okieh la dah xmao ckap apa dah. Cuma sekarang time to blogwalking..! hooyeh=D nak baca n3 blogger lain dan bertegur sapa. nak bertanya khabar.Nak korek ilmu baru dan mener0ka dunia luar yang amat meluas. Serius aku tak tipu. Aku belajar semua itu..dan mood---> heppi♥ 

Malm tadi call mak..katanya hari nih diorang semua nak berkelah makan2 bawah p0kok di mah t0k ramai2 dengan sedara semuanya..huaa! rindu akan kenangan dan suasana ramai2 macam tu..rasa cam nak terbang ke sana. Sungguh ! mesti dapat lunch makan sedap-sedap..masakan kampung yang selalunya gulai nangka penangan tok r0kiah. Asama penas penangan mak Lang..masak lemak ikan temenung mak...slurrpp (sambil menelan air liur)..sedappnya..sob sob..tsk tsk..
Tapi disebakan mood heppi xmao sedeh2 meh..sekarang nak blogwalking edisi ceria..walla! marvelous day actualy dis day..nak senyum2 sambil dengar lagu jiwang..o'lalala. Okey selamat berblogging para blogger sekalian. Moga korang sentiasa aktif dan sihat..dan aku pun nak g makan angin umah orang..teehee=D

Salam Chenta dari hati ke hati,
--;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi