Saturday 10 July 2010

ღ..Si Cinta Hati Intai Si Kiut=)..ღ

Salam dan selamat malam blogger, f0llower dan reader sekalian..teehehe (sambil senyum menampakkan gigi) aku suka sangat hari ni bukan sebab aku sakit tapi...ada banyak menda yang aku nak k0ngsi de bl0g comei aku nih..ok2 sekarang cite pasal keadaan badan dan sakit perut pagi tadi dah makin pulih. Dan sekarang aku masih sakit tapi tak de la seteruk pagi tadi. Tapi disebabkan aku malas nak tahan sakit dan merana lama-lama..Aku makan ubat pink tu cepat-cepat..naseb kurang dah rasa sakitnya..huu:(

Buat2 aku nak menaip je lepas dear call tadi tapi tiba-tiba..lupps! karen aka letrik xde.Tak penah2 xde sepanjang 3 sem aku desini tapi nak buat camana..agak lama jugak la sebab masa aku habes call dalam pukul 5 petang..dah xde sampai pukul 6.45 camtu..dan masa xde letrik tu macam kipas kudung jugak aku kepanasan..tu baru panas dunia. (insaff) tapi time tu la ramai penghuni pangsapuri ostel ni keluar kat balkoni ada yang lepak-lepak kat bawah roundboard..dan aku??.hanya melihat gelagat manusia..masa tu terdetik.ramai jugak yang tak balik..^^ senyum dan terus memerhati...
Love Myspace Comments
yippy!! ^^
Itu bab sedeh..tapi dalam sedeh ada cerianya jugak tau;)Sekarang nak cite bab c0mel dan manis pulak. Citenya bermula ....dan dipendekkan cite..nie n3 nak ucap terima kasih pada dak bam3x yang sorang ni merangkap incik bfku yang julung-julung kalinya..mener0ka yang namanya bl0g. Tapi jangan silap ye kawan2 bukan dear dah ada bl0g tapi dear dah usaha blog aku yang seGAH mana ni tadi..1st time kot..T___T okieh..! terharu gembira..sob..s0b.yang pasti hati riang dan berbunga-bunga sebab tak sabar nak tau respons dear..hehe=)


Si Cinta Hati;)
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` ¤ my dear
Aku heppi dan tahap nak mel0mpat sebab hari ni si dear buat pertama kalinya mengintai-nginti c0mei web keSayangan aku ni. Okieh sebelum ni aku sedeh sebab dear tak berkesempatan nak lawat-lawat bl0g aku ni.. tapi 0rang cakap sabar adalah separuh pada iman..lepas 5bulan aku bersama.Si Kiut akhirnya..hari ni 1st time my boyfie http://www.cute-smiley.comtelek2 usha2 isi kandungan blog aku yang sebelum ni dear tau tapi tak dapat bayang camana..hmm O.o

Tapi aku faham kejenya yng mengadap pc 12 jam memaksa dear bosan untuk menhadap skrin pc umahnya pulak. Tapi berbeza pulak dengan aku yang sukakan IT dan siber..mungkin sebab minat dan keterujaan belajar laman s0sial nih mengajak aku terjebak dalam blog dan jugak frenster. Eh eh tak lupa jugak pada myspace dan fesbuk.hee=D nnt merajuk pulak..ngaaa~
Pada inCik bfku--> "Terima kaSih kerana sudi intai2 desini"..sayangmu amat terharu dan terperanjat sebab sebelum ni bila disuruh teng0k apa yang namanya blog dear cuma cakap nnti lah =.= Katanya  masa cemburu dan bosan tengok pc dan on9..tapi bila tak disuruh si dear sendiri yang bagitau yang dia dah tengok blog kiut miut aku ni..ngee=) seris ni 1st time dear tengok.. dan responnya lepas tengok terus calling aku..tanya itu dan ini..teehee=D al-maklum si dear tak faham banyak dear tanyaa..hikhik. Cumil pulak aku dengar..(^^,)
Tapi apepun aku bersyukur dear dah faham apa yang aku suka dan apa yang aku minat. Sebab masa calling-calling tadi dia kata..jap,sebelum tu maaf kalau ni ada unsur2 nak puji diri ke hape..tapi ni kenyataan dari si dear..katanya bl0g aku kiut,cun dan comei..pandai aku buathttp://www.cute-smiley.com..ngaa~ "perasan jap"..O'lalalala=) maaf andai terlebeh tapi sekali sekala takpe kan..:p
http://www.cute-smiley.com
ouch ai terharu yu sebab entahlah..rasa perasaan bercampur baur..dan yang pasti hari ni mesti dalam lipatan sejarah kisah tersurat tersirat hidupku..ilysm <3 my dear hubby!~ Okey lah aku nak pegi diner megi segera dulu..huu tu je mampu..tapi kata orang bila bercinta makan apa pun lalu..korang aku tak tau la tapi aku amat lalu..hehe=D So,selagi ada nikmat makan..teruskan..(sedapkan hati) yang penting badan sehat perut kenyang. Student life la katakan..ahaksz!

Dan i2 saja n3 ku kali nie--> sebelum tu untuk pengetahuan semua dibl0g aku ni 1st time aku publish my boyfie dalam bl0g ni..sebab aku dah nekad bila dear dah usha baru nak letak pic Si Cinta banyak2..n0pe pembetulan unipic je ok..;)Selamat berbl0gging member blogger sekalian. Moga korang jugak bahagia seperti yang aku rasakan hari ni walau sakitnya tetap ada. aku percaya tuhan Maha Adil..DIA berikan sakit dan DIA jugak berikan bahagia..alhamdulillah* aku bersyukur..Syukran Ya Ilahi <3


"Terima Kasih Sayang Untuk Si dear Yang jauh dEmata Dekat dEhati"

with lOve x.o.x.o
---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi