Saturday 3 July 2010

ღ..Tolong Ajarkan Bolehh?..ღ

Salam semua pada blogger,reader dan follower blog nie..petang sabtu ni petang yang bosan sebab r0omete aku yang sorang dah balik.Ousmate pulak mungkin keluar makan² dan jalan². Hari weekend student kat sini la katakan. Si dear pulak kena masuk 0pis hari ni sebab ada keje yang nak kene settle.Tadi dalam pukul 6 baru sampai umah. Cakap² dengan dear pastu dear dah letih. Jadi tinggal aku alone semula ngan lappy nih. Nasib tak buat hal macam pagi tadi. Sebabnya wifi ok tapi tak leh on9. Tak ke 10sion namanya.huhu..

Sebenarnya aku tulis² taip n3 kali ni nak tanya pasal korang pasal camana nak tukar c0lour pada blog..maksud aku kat profil kita kan ada tulisan mengenai kita ape semua. Tapi yang jadi masalah aku lupa pulak katmna kena edit tu semua. Sebelum ni aku ada try..tapi masa tu backgroud aku warna putih tapi sekarang dah hitam jadi warna coklat sekarang dah tak nampak. Cam tak best pulak warnanya tak terang..O.o
blur*???!
Jadi aku nak mintak tolong dari korang..korang tau tak bahagian mana yang perlu aku edit supaya warna  dalam blog aku leh tukar..huhu:( sebab aku nampak sayu pulak bila kat bahagian "view my profile" tu tulisan dia gelap sangat..sape² yang tau leh tolong ajarkan??.. harap sangat leh tukar warna tu..sebab betul²lupa lepas dah jadi "design"..camana hah?
pening..keliru??
Tolong ye kawan² pada siapa yang tau..aku tak sabar nak tukar..kalaau la aku ingat balek mesti leh tukar dah..hmm..petang ni masih sunyi. Budak pelajar katsini pun buat hal masing² yang aku rasa diorang kebanyakannya balik..Jadi,sunyi² ni teringat mak kat umah..keluarga. 

Petang dalam pukul 5 tadi mak ada sms katanya kat bandar..cabut gigi Badrul yang mula nak tumbuh gigi kekal dan luruh gigi susu. Lepas tu mak cakap ayah daah janji nak bawa badrul makan KFC..dengar sedappnya tapi nasib tak kempunan sangat lepas sebelum balik kampus mak ada belanja satu kentang putar besar punya untuk aku sorang dan jejari kentang. Walaupun tak makan ayamnya. Rindu ! Rindu !! Rindu famili sgt T______T


Eh tapi korang tolong ye aku mintak sekali lagi tolong ajar aku tukar warna blog kita tapi bukan pada widget tapi warna tulisan dalam blog. Harap korang faham apa yang cuba aku terangkan..sob sob . Sekejap dah lewat petang..tapi kalau boleh ajar ye..aku mintak sgt2..


Ok la selamat berblogging para blogger yang aku hormati sekalian..moga setiap masalah akn ketemui jalan penyelesaiannya sebab aku percaya setiap racun ada penawar, setiap masalah ada jalannya..Harap2 aku jua begitu..amin* 

Apepun aku dapat tau jugak Brazil dah keluar dan balik ke negara asal sebab kaalah dalam game semalam. Malam ni kata si dear..ada game Jerman lawan Argentina pukul 9.30 malam. Katanya nak tonton <3 sebab bf aku tengok bola sesetengah game je..tak de la taksub sangat..

Nota buat tersayang---> teringin nak teddy bear blue yang cumil2 tu..ada pakai baju pasukan2 yang main bola sepak piala dunia tu..katanya celcom bagi sape yang topup RM10...huaaa !! Nak laa .... :'(
tapi aku jauh tapi tempat dear dekat..apepun TOLONG aku ek...
T_______T

---;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi