Monday 12 July 2010

ღ..Vitamin R yang Baik vs Vitamin M yang Gitu-Gitu=)..ღ

Assalamaualaikum dan salam keceriaan dariku buat bl0gger sekalian..moga korang c0mel2 sentiasa ye..amin* Hari nih setelah sekian pejam jelik pejam jelik..bercuti akhirnya 4hari berlalu aku xde kelas. Dan kedatangan hari senin amat-amatlah dinantikan oleh aku yang k0non2nya nak jadi pelajar dekan gittu. amin (",) walaupun hari isnin la haari malas sedunia kaum pekerja dan pelajar-pelajar kecuali Kedah, Kelantan dan Terengganu. Hmm O.o tapi xpekan nak tambah vitamin "R" sebab dah lama lemak-lemak vitamin "M" mengungguli minda dan tubuh ai..ececeh;)
Hari ni je ada dua kelas dan semuanya berjalan dengan lancar dan jayanya..tapi yang tak bestnya dah ada assgment..eh asal tak best bukan ko dah lama teringin nak buat asgment ke weya?..yup,mmg teringin tapi..dah lama tak buat..berlemakk vitamin "M"..ngaa=D tapi aku mesti selalu buat latihan ringan-ringan untuk sentiasa nampak c0mel dan jelita..eh2 biar dapat vitamin "R" pulak..kan kan kan. Maaf atas ketersyasyulan saya tadi.hikhik ^^
Disebabkan banyak tugasan dan dibriefing pasal principle dan ec0nomics..badan aku pun penat dan 0tak ligat berfikir..pale pening2 lalat dah nih..so, aku ingat lepas diner..jalan2 kat bl0g korang..usha apa yang best dan menarik.. ambik buku study untuk es0k dan lepas tu..beradu !!~ yippy =D ( sorak  sambil mel0ncat-l0ncat keriangan) mmg itu yang di idamkan sebab esok ada lagi yang menunggu (: dua kelas yang meriah..suka sangat ! yeke suka...?.gulps !

Ouh ouh n3 pendek aku kali ni rasa sebab nak hapdate pasal cite hari ni yang happening..! cuma salah srang membe sebaya aku tak sehat jadi cam tak besh ckit sebab tak dapat dengar gelak tawa dia..huu :( harap2 Fatin cepat sembuh..amin* katanya dia gastrik ! ouh aku mmg takut sakit tambah2 gastrik. Harap2 aku takkan dapat sakit tu..simpang 44 malaikat. amin:) 

Ok lah aku nak g diner dengan romate dan ousmate yang c0mel2 muda aku 3 tahun..hee. Tadi diorang g pasar malam kat area sini..jadi diorang ajak diner sekali. Tapi aku cuma diner mi segera je..T________T sob sob..sabr je lah. Mesti ada hikmah sebab aku bukan diet tau cuma berjimat.. aku yang bor0s..jimat ke?..ouh TIDAKKK!! :'(
 
Selamat berblogging dan berblogwalking teman-teman dunia mayaku..sesiapa yang folo amat-amatlah dihargai;) okieh nak g diner dulu. Apepun hari ni aku enj0y my class..ho0reyy..! Ouh tirednya..megi oh megi..! hmmm =.= Jumpa esok ye. Harap-harap dapat belajar dengan rajin sem nih. Dan taknak main-main lagi..6 subjek dalam genggaman..amin (: sayang si dear ketat2 kerana support kite <3 Jaga diri, jaga hati, jaga iman..senyum selalu..ilysm (^^,)


Salam Manis Dari Hatiku,
---;--'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi