Saturday 7 August 2010

Bl0g Berwajah Baru !! =)

Salam dan senyum c0mel-comel semua:)

Alhamdulillah..aku bersyukur sngat walaupun dah dua hari tak taip entri. Bukan bermakna aku menghilang ececeh tapi mencari ketenangan dengan mengedit bl0g.huhu. Susah payah aku cari m0od dan baca html untuk faham apa-apa..dan sekarang. Ini lah jadinya wajah bl0g aku sekarang..tema purple pink hitam. i l0ike:) 100%..haha. Maaf aku mmg heppi bila bl0g dah bertukar wajah. Rasa lebih bersemangat nak berbl0gging dan mungkin sebab jugak manusia sentiasa inginkan perubahan dalam hidup. Maklumlah menaip dalam bl0g dah jadi h0bby terindah penah aku rasa. Nak nak kena pada sentuhan tangan sendiri..
 
Mula-mula payah jugak untuk cuba, tapi semalam sehari aku dok ngadap code code tersirat untuk membikinkan bl0g kesayangan aku ni berbaju baru. maklumlah aku suka perubahan yang baru. Yang membina..mencuba dan mencuba. Harap-harap lepas nih aku leh buat yang lebih baik lagi. Blog aku masaih dalam pr0ses 80% siap..hee:D cuma aku dah cukup puas hati sekarang bila ini memberi satu anjakan paradigma p0sitif aku dalam dunia bl0g.. Kalau sebelum nih aku hanya guna background theme sebagai penyeri..tapi sekarang tak lagi. Orait ! setakat nih aku berpuas hati dengan apa adanya. Di kelapangan nanti aku akan edit lagi dari masa ke semasa untuk penambah baikkan diri sendiri dan pada bl0gger lain yang berkunjung !
 
Walaupun bl0g kiut miut aku nih masih lagi ditahap bukan pr0 tapi aku akan belajar lagi dan lagi sebab aku minat sebab aku perhati dari masa ke masa baanyak yang mencuri pandangan dan hati untuk mencuba. Tapi biasalah risiko tetap ada..Aku bangga menjadi seorang bl0gger ! (dengan suara yang lantang dan kuat)hahaha:P menaip menjadi kepuasan dan coretkn apa yang aku lihat, rasa dengan mudah. Kerna web ni milik persendirian tanpa rasa was²..yesS ! i'm free to show my l0ve in my bl0g  

Status terkini aku amat bahgia dengan si dear lepas gado² dan baik semula :)

Ngee:D aku heppi sekarang ! mungkin betul peribahasa yang mengatakan "tuhan turunkan hujan dan lebat sampaikan kita rindukan matahari dan cahayanya, tapi di sebalik kejadian alam tu, tuhan nak hadiahkan pelangi yang indah..alhamdulillah:) syukran jazilan Ya Allah~hrap-harap kebahagiaan ini berkekalan hendakNya..amin* Aku pun dah nak dekat-dekat midsem dah banyak asaimen..berlungguk sana sini. Dan minggu depan ada test sebelum bercuti. Tapi hari sabtu hari ni, reSt dan akan on9 semula petang nih di library..h0oyeh ;)
 
Selamat berbl0gging dan berblogwalking semua bl0gger yang dikasihi.moga kalian sihat dan ceria walau apa pun yang datang. pSstt--> dah lama tak tgk hindustan rasa nak tgk pulak petang nih..tapi dimana?..Ouhh sabarlah wia. Hari tu pasti tiba sebab minggu depan balik berpuasa ngan famili..hihi. Hip Hip heppi c(= senyum sampai telinga sebab nk jumpa keluarga tersayang..Okieh lah, perut pun dah lapar. nak cari lunch dulu..bunyi ker0ncong ke rock perut aku nih (,") hahaha:P smile always bl0gger and reader..Chill~

Yang menaip dengan hati berbunga-bunga,
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi