Thursday 12 August 2010

Holiday Midsem 0ne week :D Yippy !!

Salam dan selamat berpuasa buat bl0gger muslim untuk hari kedua kita berpuasa :)

Malam nih aku tergerak hati nak hapdate bl0g sebab nak wish selamat malam dan selamat bercuti untuk student Unisel umumnya sebab dah start cuti midsem seminggu ! yippee :) Maka dengan itu, aku boleh la balik umah  nun utara Kedah dengan gigihnya esok. Walaweh teruja sangat2 nih sampai rasa tak mo tido jek malam ni rasanya..hehe:D b0le?
mestilah bole..siapa nak halang. Nak nak bangun sahur terus kan.. Sesudah suboh rasanya nak chow dari bumi selangor ni..nak cari tiket bas sekali beli tiket balik raya terus nanti. Kan sekali jalan..ngee:D bijak tak..agagaga~


Sebelum bukak lappy biru nih, sebelum onn dunia mayaku ini..aku dah siap-siap packing beg nak balik esok. Semangat datang berk0bar-kobar. Kalau U lain, cuti midsem terus cuti ngan raya..tapi U aku nih, berbeda kiranya. Tapi apepun syukur dapat balik berpuaSa di bulan yang mulia nih dengan keluarga tercinta..makan masakan mak. Bersahur berbuka sekali. Nak nak tgk dan jumpa adek b0ngsuku yang darjah dua tu berpuasa..ngee. Rindu sangat2.. tak sabar nak peluk2 dia, kiSs2 adek yang noty-noty tue..
 
Haa..tak lupa, aku dah rasa macam nak bali beraya dah es0k ni walaupun suasana tu jauh lagi..cuma mungkin dah masuk dua tahun tak berpuasa ngan famili..rasa teruja tu meluap-luap. Dan aku harap korang reader mahupun f0llower aku yang baca entri nih mend0akan keselamatan aku pegi dan selamat sampai ke destinasi yang dituju..amin* 
Ni1st time aku nak balik tanpa beli tiket awal sebelum terus balik Kedah. Harap2 tiket bas ada untuk memudahkan perjlanan di bulan puasa ni:) psstt tapi kata membe baik aku tiket mash ada..harap2 ler*
Tak nak taip panjang-panjang sebab aku nak pegi buat panggilan hangit dulu pada si dear yang tak dapat pegi tarawikh sebab sakit..tsk tsk. Katanya sebab keje banyak dan kena hujan. Kesian pujangga saya, m0ga cepat sembuh. Serius incik BF antibodi dia lemah T__T Harap si dear tak ape2. Mudah2an dear diberi kesihatan yang baik untuk terus beribadah dalam bulan Ramadhan Al-kareem nih.. Jaga diri mista her0..
Pada kawan-kawan yang dah start bercuti..Selamat oliday di ucapkan. Kita jumpa seminggu akan datang okieh ;) Aku nak nikmati dan luangkan masa cuti ni dengan kenangan yang besh2.. harap-harap  k0rang pun sama ek. Nak tido dah.. haip, tadi cakap tak nak tidi kan. Cakap macam keling tk aku nih..hahaha:P sila maafkan saya sebab saya jugak seorang manusia biasa.. tetiba*

SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT BERCUTI MIDSEM (:

Rasanya nih tahun best sebab berpeluang puasa ngan famili:) dan naknak malam nih tido nyenyak sampai ke sahur sebelum bert0lak. Nak segar je untuk journey yang jauh lbih kurang 7 jam.. aku mesti tabah! Doakan saya (",) Salam Ramadhan ~ m0od aku heppy plus risau akan si dear dan perjalanan saya yang keseorangan sekali lagi untuk pulang ke kampung.. Chill semua c(= btw hati ini tetap membuak2 untuk balik jumpa mak, ayah , atuk , tok dan lain-lain. Yippee esok balik kampung :D pstt lepas nih seminggu tak BW time malam keyh.petang dan pagi leh..sebab malam nak tarawikh..agaga~ tata♥ 

---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~ 

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi