Tuesday 10 August 2010

Kedatangan Ramadhan Al-Mubarak DiNanti-Nanti :)

Salam dan selamat pagi selasa semua kawan bl0gger sekalian

Memula sekali, aku nak m0hon kemaafan sebab typing err0r yang aku buat masa menaip perkataan "assalamualaikum" pada entri lepas..aku sangat sedeh sebab tersalah taip. Tapi sayang, tiada bl0gger mana pun yang menegur :( aku tau aku tak ramah dalam dunia maya..tapi aku cukup friendly di luar. Kalau aku ada buat kesalahan harap korang tegur p0sitif. Aku leh terima..aku tak kesah k0rang tak baca entri aku,..tapi sesiapa yang perasan t0long lah tegur ye bl0gger mahupun reader sekalian. Ok n0ktah desini pasal tu -__- 

Hai hai, pagi Selasa hari nih cukup ceria buat aku. Mungkin cukup tido, hati tenang..rasa ceria je. Rakan sekeliling h0rmat aku. Adek r0omate pun respect aku.. ku Bahagia ! ahaks. Alhamdulillah tid0ku tak terganggu lagi..Hari nih aku ada dua kelas..pagi dan petang. Dah lama tak merasai kelas yang padat. Sebab sebelum nih kelas asyik cancel je. Tapi tak bermakna, aku suka..walaupun heppi jugak kenkadang. Ok, minggu depan aku cuti midsem ! hip hip hurrray !:) b0leh balik berpuasa ngan famili,bersahur dan berbuka bersama..dah lama jugak aku tak merasai semua nih..masa sem satu dulu, tak sempat sebab xde cuti. Huhu.

Rasanya, lagi beberapa jam lagi, kita akan menyambut ketibaan Ramadhan Al-Mubarak. Bulan yang datang setahun sekali..adalah bulan cepu mas yng dikurniaan Allah Maha Esa untuk kita merebut peluang 1001 rahmat dan keberkatan untuk mendekatkan diri padaNya..dan bulan nih adalah bulan ibaadat. Yang mana bulan yang mulia, satu-satunya bulan yang tuhan rantaikan syaitan-syaitan daari menghasut manusia yakni cucu cicit Nabi Adam a.s. Rakan bl0gger sekalian,..sesungguhnya aku dah lama c0untdown dengan incik BF bulan yang Mulia. Akhirnya..datang jugak. Harap-harap dapat menjalani Ibadah puasa dan amalan-amalan ibadat yang lain dengan sempurna, diberi kesabaran yaang tinggi, ketabahan yang utuh, kesihatan yang baik.. InsyaAllah :)


Malam nih, kalau aku sempat aku akan hapdate bl0g. Tapi kalau sempat sebab es0k rabu aku ada dua test untuk subjuk HR (Human Resource) dan Accaunting (2) ..doakan daku bl0gger dan reader. Selepas tu, alhamdulillah dah xde. Dan leh cuti midsem ngan senyum lebar-lebar. Tak sabar jugak nak balik umah..hee :D Tak pe lah, korang,,entri kali nih pendek je. Aku nak g bekpes dan buat persediaan nak pegi kelas.. pSsst..pagi nih dan hari ni aku pakai baju kurung kaaler ungu :) dan nak bekpes r0ti planta..nyum..nyum..nyum;)


Aku berharap ilmu yang aku per0leh mendapat keberkatan Ilahi..amin* Hari ni hari baik..nawaitu baru, cuaca el0k..aku nak p0sitigkan diri dengan mood yang berkobar-kobar untuk menuntut ilmu dunia akhirat. Sebab lepas nih aku ada belajar Pengajian Islam dan Finance. Syukur, aku dapat belajar ilmu dunia dan akhirat.. Ya Allah, permudahkan urusan ku dan si dear..<3 harap segala-galanya berjalan dengan lancar..mudah-mudahan:)

Nota buat tersayang--> Selamat bekeje dear :) Hari ni kita teng0k pengumuman puasa sama-sama ye. Kat tv jer..kita kan jauh tapi tetap dekat dehati..psst selamanya. Pastu, kita sama-sama tekad nak solat terawikh tak nak tinggal..puasa penuh. blushing* dan banyak lagi..kan3x?:) Harap segalanya ok dan orait :D miSs u..x0xo ^^


Selamat menuntut ilmu pada pelajar dan selamat bekeje pada yang dah bekeje..Bw selalu ye. tak sabar menunggu Ramadhan Al-Mubarak :)
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi