Monday 23 August 2010

.Kembali ke Hostel Lagi Setelah Seminggu Bercuti.

Salam dan selamat petang blogger dan reader sekalian :)

Rasanya dah lama aku tak BW dan hapdate blog. Memang kadang-kadang ada orang perasan kalau sesape yang f0llow aku tapi kalau yang tak f0lo pun..aku perasan aku dah lama tak menaip di ruangan nih. Sangat lah menikmati oliday yakni cuti midsem dengan sepuas-puasnya sampaikan bl0g hanya aku bukak untuk tgk msg di cb0x. Nak menaip amatlah tidak sebab masa di umah banyak ku habeskan dengan menonton tv dan memaSak * scene memasak amatlah best. Nak nak dengan mak tersayang satu-satunya..suka sangat! =D
 

Tapi pembetulan..aku hanya masak masakan yang simple je..dan ekceli aku cuma assitant mak yang tak bertauliah. Tapi ok la sebagai ank sul0ng.Nak tak nak kena masuk dapur jugak kan. Tambah-tambah aku dengar yang memang tak kesah la apa sekalipun jawatan yang disandang oleh seorang yang bergelar wanita, apepun kena masuk dapur jugak. Huh! macam pandangan orang dulu-dulu..tapi sekarang nih tak tau la masih guna ke tak pandangan  nih. Bagi aku memasak besh ! kuasa 9. hikhik ;)

Sat sat (kejap2), sebelum aku tersyasyul menaip cerita yang bukan-bukan..dan bukanlah pasak masak memasak  entri aku, tapi cuma nak bagitau semalam petang aku dah selamat sampai di Bumi Seangor dengan jayanya :) nak kata hepi tu tak la sangat, tapi aku bersyukur aku dah sampai sini awal walaupun badan amat lah letih..huhu :'(
mana taknya nak 3 bijik bas..walaupun sebenarnya 4 baru sampai. Tapi pagi semalam ayah hantar naik bas awal ckit. Nasib sharp bas tu gerak pukul 10 pagi semalam ! heppi dan akhirnya aku sampai awai sebab dipermudahkaan oleh Allah S.W.T..amin*


Banyak perkara dan keadaan yang berlaku masa aku cuti aritu. Nanti aku cerita pelan-pelan (perlahan2) okieh :) dan semuanya best-best belaka. Betul tak tipu. Malam tadi amat penat sangat-sangat, sampai rasa berat kepala. Tapi satu je, badan aku dah penat sangat tapi mata susah nak lelap sebab terlalu penat k0t.Akhirnya lepas sahur sensorang tadi, aku solat dan lelapkan mata lagi sebab letih perjalanan masih ada. Bangun je dah pukul 7 lebih..siap-siap pegi kelas :) hooyeh ! hari yang ceria.



latest pixca ;)
 
Dengan semangat baru..seminggu tak pegi kelas, akhirnya aku siap awal dan gerak dengan kawan-kawan pegi kelas marketing..ngee:D petang ni pulak tak ada kelas cancel. Tapi..hmm yang tapi nih tak best sebab da perbincangan pasal asaimen pulak..hoho :"(
Rasa berat je..tapi nasib ok. Aku ada jugak hal nak bincang ngan depa. Ok, nnt aku hapdate lagi ek..nak bersiap-siap turun buat asaimen jap ! Nantikan entri aku di kampung seminggu k ;) Senyum dan Ceria selalu(",)

Salam Ramadhan hari yang ke-13,

----;--'-{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi