Saturday 7 August 2010

Library Oh Library !

Salam dan selamat malam uols sekalian :)

hai hai akhirnya aku pegi jugak library U yang julung-julung aku pegi.Aku dengan berjalan kaki je dengan adek ousmateku Jijah nama timang-timangan dia.Sebab dia muda aku 3 tahun..ehemm;) So, aku kakak la kan. Chill dulu bila cakap bab umur..aku tak kesah berkawan dengan sesape. Janji diorng h0rmat aku sebagai orang yang lebih tua. Aku dah rasa bersyukur dan bangga ! upss..hee=D
 
Mulanya hanya nak temankan Jijah, tapi cam best pulak kalau ikut sekali on9 katsana.Lagipun bosan jugak kalau lelama kat umah ostel nih. Walaupun ada nikmat yang banyak selain menambahkaan berat badan aku dengan tido makan tido makan..isi di pipi pun dah makin bertambah menampakkan ketembaman aku kala ini..haish! kalau snap gambar huduh nak  habaq mai..tapi aku tetap syukur apa adanya..Alhamdulillah~ Sambung bercerita..pada mulanya kitorang nak gerak awal, tapi aku mintak si Jijah adjustkan rambut ni ha yang cam ekor kuda -____- agak dalam dua jam macam tu, baru selesai ! wink wink;) rambut di"adjust" 3 tingkat..free jer :D semangat baru tu untuk lebih senang diuruskan..ngaa:P (abaikan pasal rambut adalah selingan cerita disebalik cerita) baru siapsiap dalam pukul 4 bertolak :)
 kami ousmate (:

Dah lama xgerak library U, rasa cam maleh jer, Nak nak time cuti Sabtu cenggini. Lagi ler, rasa cam nak bela badan. Lepas treatment "adjust" rambut lagi. Badan nih dah rasa letih-letih bagai sampai d0k teringat-ingat bantal busyuk (ada ker?)  haha..tapi dah janji dengan Jijah..kami pun gerak sama-sama. Sebabnya nak pinjam n0vel..dan teman Jijah on9 disana, sebab dia nak cari maklumat asaimen katanya :) aku bukak lapt0p hapdate status disinun. Hee:D amat tak ramai orang..tapi  agak bengang ckit sebab air-c0nd library  slow cool..mungkin penghawa dingin r0sak kot. Memula tu, agak panas yang ketara gak. tapi lelame, k0i sejuk dengan sendirinya sebab aku tak gelabah bagai..lama2 selesa sendiri !dan bila sorang-sorang..kerna Jijah masuk cyber cafe (CC)...
si tembam -___-


Jijah ~


Peluang besar aku snap-snap gambar SS (sy0k sendiri)..hee;) maklumlah jarang pi library..perak (bukan nama negeri okieh tapi sebutnya dengan pe dulu dan rak) la ckit..tu yang dok snap-sanap..ngee:D Aku akan masukkan l0ghat2 Kedah dalam n3 aku sebab aku bangga aku anak Kedah walau tak sejati..ups! terlebih sudah..lepas nih aku akan selit ckit-ckit..walaupun ada gak ramai yang faham. Tapi bila snap, pipi la jadi tumpuan dulu sebab Ya Rabbi! tembamnya aku !!~ berisinya sekarang! argggh..perlukah aku berdiet?
perlukah?..dah ler aku tak biasa -___-

Okieh lah, tu jer entri kali nih, tapi sempat jugak pinjam duaa buah n0vel cintan cintun buat mengisi masa terluang..yakni tajuknya Syair Cinta dan Kasih antara kita..macam best je..tapi tak tau la kan:P hee..best sangat pegi library tadi.. Walau aku katsana bukan pegi baca buku sebab bukan itu niatku uhh! jujurnya saya tapi hanyalah untuk teman sambil on9 desana..hahahahahaha:P suka sesangat !



Okieh lah selamat berbl0gging semua (:
Selamat malam..Hari Sabtu yang penat buat aku,,pssttt--> nak kena kurangkan berat badan...huaaa :'( cekk tak pandai diet mak..entri sambung*  baru lepas sembang ngan mak..kisah itu kisah ini..gosipgosip dan selesai..nite mummy ! mmuaahh! <3

---;---;---{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. huhuu..rajinnye saye... kalo nk pg libry..

    ReplyDelete
  2. tau xpe ishiko ;)
    sis pun same lah nih :D
    hahahaha

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi