Saturday 28 August 2010

.Misi Berjaya ! .

Salam dan selamat petang buat blogger dan follower blog daku ni :)
aku hapdate blog baru je balik dari PP (Pusat Pelajar) pegi cucuk duet..ngee:D
biasa lah, dok jauh-jauh belanja pun kena jimat cermat. Pulus pun kena cocok kalau dah kering..huhu. Ok aku bukan lah nak cerita pegi ATM cucuk duit tapi nak bagitau U sangat sunyi hari nih sebab ramai ramai warga Unisel balik umah sebab Nuzul Al-Quran dan sambung cuti hujung minggu dan merdeka sekali nnt. Haa.. sekali nafas aku cakap.Panjang  jela kan..semata-mata nak bagitau yang banyak betoi cuti..
 
Nasib aku jauh dari umah je..kalau dah dekat, dah lama aku balik. Tekad! tapi xpe, tak balik pun tak pa lah sebab nak settlekan semua asaimen..buat test yang kan datang bertimpa-timpa nanti. Jadi, aku tak kesah sangat la.. (sedapkan hati je tu). Nanti aku aku qada seminggu cuti awai..haha. Baru puas berqhaya. hahahaha. Ketawa besar aku bila fikir boleh balas raya awal. Sedangkan tiket pun dah beli nia.. besh kuasa 9 la. Minggu depan je. Pejam celik pejam celik..dah sampai hari Jumaat. Dan apa lagi, tanpa berpaling ke belakang la aku time tu dengan menjinjing beg besau punya..hikhik:)
muka tembam sebelum puaSa c(=
 

Hari ni pun dah settlekan barangan elektrik punya caj yang dibawa kat hostel nih. Hempa semua jangan dok heran ok sebab U ni mmg caj duit satu barang satu hinggit. Barang yang aku g daftar tadi..lappy, charger henpon, dan seterika. Jadi, tadi aku bayar la RM3 pada Jana Niaga yang uruskan hostel nih. Tak pa la..untuk masa depan.. yela sangat.Huhu. Tapi hal tu dah settle tgahari tadi.. legaa :) dapat sticker dan tampal kat wall board..ahaks ! malaih nak tampal kat barang elektrik tu nnt dah ada kesan koyak sticker nnt tak comei..tambah-tambah kat laptop.. huu. Memang aku tak sanggup :'(

Ok lah, sekarang aku nak cakap misi aku berjaya siapkkan asaimen marketing 6 muka surat..hee=D bestnya..lalalalala;) legaaaaaaaaaaa..hahaha. hati sangat heppi ^^ lepas nih berbuka boleh lah minum ayaq yogurt Bliss keluaran Nestle yang dijamin Halal oleh Jakim gitchu. Haiz..dawia dawia..sampai bl0g pun terbawa-bawa promote produk marketing aku tadi. Asaimen punya angkara.. hehe (:
Ok, nak pegi solat dan nant nak pegi bazaar ..hidup mesti ceria asaimen dah siap. Walaweh ! Psstt nota cinta--> hari nih mood dear amat r0mantis..my dear, ilysm (:


Salam Ramadhan Al-Mubarak  hari ke-18 ^^
 ---;--'---{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

  1. nice blog

    jemput follow blog saya

    http://ninjabiker.blogspot.com

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi