Thursday 26 August 2010

.n0tebook 1 Malaysia.

Salam dan selamat petang (:
 
Hai warga blogger sekalian yang berkunjung ke bl0g ku ini..Ceria selalu keyh. Sebenarnya aku dah gian nak hapdate blog nih. Legaa..bila kelas terakhir minggu nih dah selesai dengan jayanya. Alhamdulillah..syukur padaNya dipermudahkan segala urusanku.tapi dalam kegembiraan aku dok heppi kelas dah tamat untuk cuti 5 hari tak de la heppi mana..sebab pertama, asaimen amat banyak..kira-kira 3 subjek tak sipa lagi. Kedua, dah ramai pulak budak-budak hostel dok packing barang. Jinjing beg bagai kiri kanan.. termasuk lah r0omateku, Ninie.. ouh amat jelous ok. Sayu je bila tgk aku kena stay U dalam hostel nih hanya dengan 2 orang yang setia tak balik. Tu pun sebab jauh.. Huhu :'(
 
Tak beshnya perasaan nih .Tapi aku mest gagahkan diri sebab minggu depan je lagi nak balik. Yeay !..jadi meh aku nak tukar topik supaya tak sedeh-sedeh lagi..aku nak cite pasal n0tebook 1 Malaysia..asal tetiba?..
meh tengok bawah ye kawan-kawan sekalian:)
noteb0ok 1 Malaysia (:

Hadiah kerajaan pada budak-budak sekola menengah tempat aku yakni daerah Kulim/Bandar Baharu pada yang pelajar yang terpilih. Tapi pali,adik aku yang ketiga sorang tu tak dapat..Huhu. Kesian dia, tapi dia kata dia tak terkilan sebab PC gedabak satu kat umah tu pun tak larat main internet kata dia.. Yela tu. Sedapkan hati la tu. Kazen-kazen aku yang sekolah menengah semua dapat. Cayalah! aku dulu tak dak pun macam ni bagai.. ni yang jel0us nih. Dapat brand notebook HP pulak tu.. Tahniah la kerajaan Malaysia..bagi berpuluh-puluh, ribu raban buah notebook pada pelajar menengah yang terpilih. Tabik springg ni;)
pandangan atas =)

suka tengok adk bongsu aku tu:'D 
yang dok menongkat lutut tu.Dia terer IT tau ;)

Aku curi-curi snap pic kazen-kazen aku yang kusyuk dok belek-belek, pegang-pegang notebook yang baru depa dapat. Kalau tak salah aku minggu lepas. Sebab time nih, aku balik kampung untuk berbuka puasa dengnan sedara terdekat sama-sama waktu sehari sebelum aku balik U.

Walaweh,bertuahnya budak-budak zaman sekarang. Harap penuhi manfaat yang ada dengan sebaik-baiknya..InsyaAllah:) kalau nak search tenet kena daftar..hehe:D
kenapa la masa aku dulu-dulu kat bangkusekolah tak dapat. Sampai berangan-angan tapi budak sekolah sekarang siap dibagi percuma lagi..Syukurnya! (:
 
Ok, entri nih bersambung lepas aku balik dari bazar Ramadhan..ngee :D Ok lah, nak pegi bersiap-siap nak berbuka. Nilai entri kali nih, hargailah apa yang anda miliki..dan bersyukurlah. Itu yang lebih penting ;) Buat si dear..selamat berbuka dan korang semua jugak. Moga ibadah kita diRahmati..amin* Pssst seronoknya kalau dapat berbuka kat umah. Sini sunyi ! TT___TT


--;---'--{@
~Dawia honetputri~

2 comments:

  1. salam dik, TQ for dropping my site.

    pasal tutorial tuh akak tak paham kod aper yg keluwor dekat gambor adik punyer..

    tapi akak mmg takder tambah aper2 kod.

    1.upload image
    2.terus pegi edit
    3.dan buang kod tuh..

    kalo kod tuh takder means gambor dah sedia tidak boleh diklik atau ader kod lain adik boleh copy kod tuh dan post kat komen bahagian tutorial blog akak.nanti akak tgk camner.ocay.

    ReplyDelete
  2. wasalam kak :)..
    sama-sama..

    ouh yeke kak..nnt adk drop code tu kat kak ye ^^

    thanks alot kak shila ;)

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi