Thursday 30 September 2010

.Contest Senyuman Maneh.

Salam dan harap hari  khamis yang ceria buat semua (:
Hari nih aku xde kelas pagi. Jadi, dapat la bermanja dengan lappy aku nia..
Sambil tu berBW dari blog ke blog untuk kutip pengalaman dan ilmu baru yang berfaedah buat diri dan minda..best sangat BW terjumpa satu contest.
 
Yezza! aku rasa dah lama aku tak join contest.huhu.Agak berbulan-bulan jugak la lamanya.. Tpi kalau dah stst masuk tu..maknanya lepas ni kerap la aku akan join contest..;) pecaya la :D memang itu la aku.. jadi macam ketagih atau gian tau. Susah nak gambarkan tapi itula kenyataan, hehe. Ok, sambung pada contest ni adalah anjuran Gadis kampung separa bandar :) 
Jadi, aku teruja sebab aku suka senyum..Jadi aku join dengan senang hati..hehe.

Ni adalah banner contest nih. Senyman maneh. Dan bukan senang nak cari senyuman yang maneh  tapi bukan manis tau. Ok, aku bercanda. Serius,gambar yang kupilh untuk c0ntest ni adalah :-

Syarat-syarat:-
Mestilah menjadi followers blog Gadis Kampung Separa Bandar- Done.

Mesti buat entri pasal contest ni- Done.

Pic yang dipertandingkan mestilah hak milik sendiri-Done.

Anda diwajibkan berada dalam gambar tersebut dan bebas sama ada nak gambar sorang, bersama kawan ataupun family-Done.

Hanya satu pic saja dibenarkan untuk dipertandingkan-Done.

Letakkan dan link banner contest di side bar blog anda dan tinggalkan link anda di komen cik empunya bl0g yakni penganjur-Done.


Tag minimum 2 atau lebih rakan anda-Done.

Tarikh tutup adalah pada 10-10-2010

Hadiah adalah topup bernilai RM30 !!
Lambat lagi due nya tapi cepat-cepat la join untuk memeriahkan contest nih;)
Aku dah join..jon ramai-ramai. Kalau nak join kelik Sini .Pada yang kena tag, harap dapat join dengan rela hati..hehe:D Okieh lah..nak BW dulu..See u! Have a niCe day ^^
---;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi