Saturday 16 October 2010

.Adakah Blog Kesayangan Kita BerFungsi?.

 Salam dan hepi keceriaan semua (: waa..nampak sangat aku heppi sebab sakit kan?.. Alhamdulillah, heppi sebab dah tak sakit dah. Jadi, boleh la menaip entri ala kadar dikala kesunyian keseorangan tanpa teman-teman serumah. Entah kemana entah. Dengan hal masing-masing.. Aku bersendiri mengadap laptop. Terasa bosan, lalu gian menaip ada jadi aku blogwalking je dengan wireless ostel yang moderate speed. agagaga. Lebih baik pada terlalu slow kan.. Aku sekarang ni dah makin sayang dan jatuh cinta pada dunia blog.
 
Ecece, awat tiba-tiba aku cakap macam tu. Dah jatuh cinta pada bl0gger jugak kah?.. atau pada dunia maya? atau jugak pada ilmu dan pengalaman dalam dunia bl0g? Hehe. Best pulak letak tanda soal dalam entri nih. Sebenarnya, semua tu ada jugak betulnya sebab apa aku suka berblog even kadang-kadang my BF sendiri hairan. Hehe:D ngee. Nanti lah aku stori kat dia <3

Tadi masa aku BW terjumpa blog adek comei bernama mysara.Jadi aku ternampak yang buat aku interested tentang blog kita nih berjalan atau tak?..Jadi, aku pun try masuk sini
untuk sesi checkinng blog kesayangan aku yang bernama sempena teddy nih..Dan pabila masuk kesini, kena masukkan url seperti gambar bawah ni ;) senang sangat !!

Masukkan url blog

Dan keputusannya--> buat aku heppi sebab blog aku "WORKING"!
bahagian atas sebab tak boleh print sepenuhnya

bahagian bawah..detailnya ^^
Siapa tak seronok bila blog nih hidup dan normal kan:D senyum lebar aku dibuatnya. Hehe. Eh korang dah diner?.. aku belum. Perut tak sihat kena makan ikut masa. Kalau tak meragam lagi la nanti.. So, menu diner aku sup ubi kentang dan telur goreng. Nyum nyum. Jemput makan semua ! Hehe. Aku sengaja heppikan diri sebab kena biasa hidup sorang-sorang. Memang sunyi. Jadi, aku kena hiburkan diri. Nasib ada kawan-kawan maya. Boleh jugak bersembang. Hehe. Okieh, nak ngap dulu.. Senyum semua (",) lepas studi nanti aku BW lagi..
Maklumlah masa minggu peperiksaan, emosi, permakanan selalu tak betul =.=". Selamat berblogging semua. Harap-harap korang dapat heppikan aku. Sebelum tu, ingin suka aku nak cakap tinggalkan link anda di shoutmix gossip saya. Sebab saya suka untuk menziarah anda, anda semua. Terima kasih ye. See U! and enjoy ur day. 

Psstt..kadang-kadang tuhan bagi sakit untuk kita selalu mengingatiNya..dan kadang-kadang tuhan bagi kesedihan dan kesunyian di dunia, tapi pasti ada peneman yang tuhan hadiahkan.. (",) sweet with l0ve, hope dear heppi pegi menzirahi sedara di kampung. Selamat pegi dan sampai ke destinasi yang dituju..amin* Text sayangmu bila dah balik..ilysm <33 Salam semua ^^
-----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

0 komen Si teddy Chito ✿:

Post a Comment

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi