Saturday 16 October 2010

.Cik Anita Songeh Giveaway=).

Salam dan selamat pagi semua :) Hai Hai Sabtu Bai Bai Jumaat. Kejap je masa berlalu. Aku baru habes studi untuk peringkat pertama. Bila mata belum mengantuk. On lappy dah buka blog buka FB..hehe :D Blogwalking buat aku leka melawat sahabat-sahabat dunia maya. Banyak yang aku tau.Banyak yang aku belajar ;) Tetiba hari ni rasa nak masuk giveaway sekadar suka-suka..Yippe!

Berkenan dan tertarik dengan banner nih:) Lembut dan r0mantis je nampak. Memang memukau naluri kewanitaan gittu ;) Jadi dengan senang hati aku join giveaway ni.. Nak tengok syarat-syarat. Skroll bawah ye.. Aku referral cik penganjur sendiri sebab straight way pada blog dia masa aku jumpa giveaway ni..lalalala:) Okieh.. c(= smile !!

Syarat penyertaan sangat mudah:-

 Follow cik pengajur
Perlu ada entri baru dan link kepada belog ini.
Tajuk entri perlu letak Cik Anita Songeh Giveaway. 
 Lepas dah join, sila komen di post ini dah tinggalkan link . Biar mudah nak jejak nanti. Jangan di chat box . Kata Cik Anita nak kesan. Kalau rajin sila buat sticky post ye :) 
 Jangan lupa tag DUA orang rakan anda. Pastikan mereka tahu yee.. dan aku tag ni..
 Letakkan banner buruk cantik Cik Anita di side bar :)

Cara nak tentukan pemenang dengan Lucky Draw iaitu Cik Anita sebagai penganjur pilih dua pemenang sahaja yang bertuah. *mungkin akan berubah mengikut kesesuaian. Makin ramai mungkin akan ditambah jumlah pemenang !! Jom join ramai-ramai. Aku semangat nih tengah-tengah malam join giveaway. sama-sama kita meriahkan giveaway nih kieh ;)

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 30.10.2010!
pemenang akan diumumkan 31.10.2010 


Selamat berblogging semua.
Majulah blog dan giveaway untuk keceriaan bersama.hehe:D
Mata dah makin ngantok. Kalau aku tak sempat BW sambung esok la ye. Psstt..hari nih aku heppi sangat sebab si dear..ilysm (: <3 <3 See u all!!
-----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. Thanks Dawia kongsikan GA nih dengan myna. bestt nih, mengeratkan lagik silaturrahim antara kita.. Hoyeahhhh!!

    ReplyDelete
  2. Kunjungan baalas dari sy....

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi