Sunday 10 October 2010

.Countdown Final Exam.

Salam dan selamat berhujung minggu semua :) Hari ni dah masuk tarikh yang comei 10.10.10.. rasanya macam tarikh istimewa bila semua angka sama je semua bila tengok dari kiri mahupun dari kanan. Aku pun teruja sangat dengan tarikh ni. Walau xda hari istimewa untuk tarikh nih macam 'wedding of the year' angkasawan pertama kita, Datuk Sheik Muzaffar dan Dr. Halina tapi aku nak menaip dan bagitau yang aku tinggal kurang dari sehari nak countdown final exam aku yang pertama jatuh hari selasa nih. 

Memang cepat masa berlalu. Rasa macam baru semalam hari Khamis. Dan masa bagi aku sekarang ni ibarat pedang yang buat aku sesak nafas kalau tak sempat studi. Tapi xpe..aku dah sedia walaupun tak sepenuhnya. Pejam celik pejam celik aku dah nak habes sem untuk tahun ni.. jugak 6 subjek yang aku ambik untuk tahun nih amat mencabar.Aku tekad nak naikkan pointer 3 plus plus ke atas. InsyaALLAH.Aku akan berusaha semangat untuk banggakan mak ayah.amin* :)

-Jadual Examku-
PI-12/10
PM-15/10 HR-18/10
FM-19/10
IE-21/10
FA-23/10

Semakin hari, semakin risau. Semakain hari semakin runsing. Aku tau aku tak boleh stress. Aku mesti b0leh. Kalau kawan-kawan aku boleh. Aku pun sama. Yezza, aku mesti tenang. Sem lepas-lepas aku selalu jatuh sakit.Tapi aku harap aku sihat walafiat sepanjang tempoh exam 2 minggu ni. Amin* Supaya otak ni fresh dan cool.ecece.. Memang aku berdoa, dan korang pun berdoa untuk aku sihat sentiasa ye. Aku teringin sangat nak sihat sepanjang ambik exam. Tak mao demam-deman lagi. Siap selsema bagai, berat kepala dan terus batuk-batuk. situasi tu amatlah tak selesa. Harap dijauhi Ya Allah..amin*
Walau tinggal beberapa hari je, aku harap aku fokus pada matlamat aku. yang penting aku nak jaga masa aku belajar, masa aku studi dan masa aku entertainment. harap semuanya berjalan dengan lancar. Pada mak ayah, aku dah bagitau yang aku akan ada final exam lusa dan seterusnya. Lepas 23hb mungkin 24hb atau 25hb. Aku cuti sem. Yippe! ;) tapi xlama sangat. Sebulan 5 hari je. Memadailah kawan-kawan kan..ngee:D

Sekarang fokus-fokus. Target pada sasaran. Tembak banyak A+ untuk sem nih. Aja-aja fighting Dawia ! malaysia boleh. Aku pun b0leh !!. Tengah semangat ni bl0gger sekalian. Buat senaman otak dan fizikal. tapi aku belum bekpes lagi. Hari ni hari yang baik, kebetulan suasana yang damai kat hostel nia. tanpa seoraang ousmate dan roomate pun sebab diorang balik. Jadi, aku keseorangan berusaha untuk menggapai kejayaan sendiri ^^


Okieh, dah nak sambung studi. Have anice day today mu f0llower,stalker dan blogger sekalian :)
Harap semuanya baik-baik saja. Doakan kejayaan ku ye. Terima kasih sangat-sangat. Notacinta, sehingga saat nih dan sampai bila-bila..aku bangga pada my dear yang tak putus-putus bagi semangat untuk aku berjaya. Heppi sangat. Aku mesti buat yang terbaik. paling aku harapkan restu lecturer dan restu plus doa mak ayah tersayang. Walau jauh beribu batu, tapi aku tau mak ayah aku sentiasa mendoakan anak sulong mereka ni yakni aku laa :D 


'saayangg ayah, saayangg mak & sayangg dear jugakk'


mood: study in aCtion !
aJa aJa Fightingg !
Selamat berblogging dan berblogwalking semua (:
Doakan daku. Paling berharap dipermudahkan dalam exam nnt dan sihat senantiasa.
amin* amin* amin...*
10-10-10
-----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

1 comment:

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi