Monday 11 October 2010

.Masalah Tak Boleh Masuk Web Bl0g !! Tolongg :'(.

Salam..dan selamat pagi. Bangun tadi dengan penuh harapan aku on lappy nih. Aku harap aku xde problem pasal nak bukak web dashboard. Macam semalam aku dah taip entri. Tiba-tiba xleh p0st.Sebab masalah ape ntah. dan palingg aku frust sebab ia tak tersimpan dalam draft. Oh sakittnya hati. Waktu tu aku taip masa lepas tengok majlis perkahwinan Datuk Dr Sheikh Muzaffar dan isterinya kat TV3. Aku pun dengan lapang dada taip entri tapi bila nak post. Site ada promblem. Dan macam ni la ia keluar T___________________T

Aku masuk web lain boleh tapi bila nak masuk web blog macam ni la ia keluar. Huuaa! macam nak nanges. Korang tau tak apa masalah dia?..macam susah aku nak masuk. Sebelum nih aku masuk untuk search internet guna mozila. Selepas tu ada prob macam ni la. Guna pulak google crome ok pada mulanya. Tapi malam tadi buat hal. Sama je masalah nya xleh masuk. Katanya request URL too large :'( tapi aku taip search biasa je.
problem -____-



kelik untuk pembesaran gambar*
Macam mana nak settlekan nih. T______T susah nak aku nak hapdate blog lepas nih. Ada sesiapa tau macam mana nak settlekan ni. Harap sangat dapat bantu. Sekarang ni aku bukak pakai internet explorer. tapi tak tau sampai bila leh tahan. Adakah masalah dari lappy aku ke web nih. Dah 3 eb aku guna..taapi lastly ada problem yang sama. Aku buntu. Risau kaalau-kalau rosak katmna-mana. :'( Dengan exam lagi.

Yang hairan, web lain boleh bukak tapi blog tak boleh..asyik redirecting..loading..loading..kemudian, keluar macam gambar yang last sekali. Aku harap sesiapa dapat bantu. Moga masalah aku cepatt selesai. Sebab susah la aku naak hapdate blog lepas nih..Kepada yag tau, sila komen entri ni ye :'( susah hati laa..

Tak dapat nak tgk dashboard bila log in. Harap-harap masalah ni boleh diselesaikan.Aku amat mengharakan bantuan dan pertolongan korang..Selamat berblogging semua.
Cepaat la selesai..kenapa la tetiba web blog aku tak leh masuk?..runsingnya !
See u blogger. Help me..sincerely from me. I need ur help and advise T_____T
----;---'--{@
~Dawia Honeyputri~

2 comments:

  1. cube clear kan history and cookies dulu..
    insyaAllah nnti boleh bukak :)

    ReplyDelete
  2. salam..cik kumbang pun pna alami situasi cmtu...

    cuba clearkan cache kat browser

    ReplyDelete

selaMat berkoMen ;) ♥

 
Copyright 2022 with Love - WieyaRaudzi